Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیراندازی ایران گفت: بهترین تصمیم از سوی مسئولین ورزش برای بازی نکردن در کشور ثالث گرفته شده است و باید این موضوع را با دیپلماسی حل کنیم

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی ایران طی مراسم چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک بیان کرد: اعضای مجمع کمیته ملی المپیک از نحوه برگزاری این مجمع و همچین گزارش مالی رضایت کامل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر در دو سال گذشته عملکرد کمیته ملی المپیک قابل قبول بوده است و امیدواریم در المپیک نیز این درخشش ادامه داشته باشد.

وی افزود: بهترین تصمیم از سوی مسئولین ورزش برای بازی نکردن در کشور ثالث گرفته شده است و باید این موضوع را با دیپلماسی حل کنیم و نباید زیر بار حرف غیرمنطقی کنفدراسیون فوتبال آسیا برویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بازی فدراسیون تیراندازی کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای قابل قبول در تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک