Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:35:51 GMT

برگزاری مناظرات دانشجویی همزمان با دهه فجر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۱۹۴

برگزاری مناظرات دانشجویی همزمان با دهه فجر

رئوفی از برگزاری مناظرات دانشجویی همزمان با دهه فجر در دانشگاه علمی و کاربردی استان مرکزی خبر داد.

«مهدی رئوفی» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دهه فجر یادآور رشادت ها بزرگ مردان ایرانی و هوشمندی و زکاوت رهبری آگاه است که انقلاب بزرگ را به پیروزی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شود، افزود: دانشجویان امروز باید ادامه دهنده راه دانشجویان انقلابی پیرو خط امام باشد و با حضور آگاهانه خود این مهم را به اثبات برسانند.

 

 

وی بازدید از موزه عبرت را از دیگر برنامه های این مرکز در ایام دهه مبارک فجر دانست و بیان کرد: این برنامه با حضور دانشجویان و اساتید در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 


این مقام مسئول همچنین به برگزاری مسابقه در زمینه ساخت آدمک های انتزاعی خبر داد و گفت: برگزاری ساخت کلاه های کاغذی از دیگر برنامه های این دانشگاه در ایام الله دهه فجر است.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی مسجد نماز جمعه رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین