Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فعال شدن ظرفیت‌های متعدد در حوزه دانشجویی و دانش آموزی هم می‌تواند اتفاق خوبی برای کشتی کشور باشد. تاریخ انتشار: 12:02 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۵۷۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن رنگرز، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی درباره برگزاری اولین دوره لیگ کشتی دانشجویی اظهار داشت: در وهله اول اینکه تشکیلات سازمان لیگ ایده‌پردازی می‌کند و خلاقیت و نوآوری دارد، اتفاق خوب و مثبتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر فعال شدن ظرفیت‌های متعدد به لحاظ نیروی انسانی، زیرساختی و منابع مالی در حوزه دانشجویی و دانش‌آموزی هم می‌تواند اتفاق خوبی برای کشتی کشور باشد.

وی افزود: اینکه ما بتوانیم از ظرفیت‌های بین‌بخشی و اعتبارات دستگاه‌ها با توجه به وضعیت موجود بهره ببریم، یک اتفاق خوشحال‌کننده خواهد بود. این همکاری بین بخشی به اعتلای کشتی کشور کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در رابطه با تدوین آیین‌نامه لیگ دانشجویی بعد از مشورت با کارشناسان و برگزاری مسابقات در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی به صورت مشترک عنوان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا لیگ کشتی دانشجویی با جذابیت بالایی برگزار شود که این اتفاق نیاز به خرد جمعی داشت. سازمان لیگ هم به خوبی نظرات کارشناسان را برای تدوین آیین نامه مسابقات جمع‌آوری کرد. البته از قدیم گفته‌اند املای نانوشته غلط ندارد. به هر حال این لیگ برای نخستین بار برگزار می‌شود که خودش یک قدم مثبت و یک اقدام ارزشمند خواهد بود. قطعا وقتی مسابقات انجام شود، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها هم شناسایی می‌شوند و طبیعتا با استفاده از این تجربیات لیگ کشتی دانشجویی از سال آینده با کیفیت بالاتری برگزار می‌شود.

رنگرز در پایان گفت: بازهم تاکید می‌کنم نفس برگزاری لیگ کشتی دانشجویی اتفاق خوبی است. من مطمئن هستم که پیگیری‌هایی که سازمان لیگ انجام می‌دهد و ارتباطات خوبی که فدراسیون ایجاد می‌کند، آینده خوبی را برای کشتی کشور ترسیم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اعلام برنامه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی حسن رنگرز کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد