Web Analytics Made Easy - Statcounter

دویست نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدام اخیر چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و محکومیت رفتار سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری فار و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن بیانیه به شرح زیر است:

در طول چند دهه گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی عرصه رقابتهای ورزش در رویدادهای بین المللی نمادی از عزت و اقتدار ایران را به منصه ظهور رسانده و میزبانی ایران در رقابت های مختلف هم بارها توانمندی کشورمان را به اثبات رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش مهیج و پرمخاطب فوتبال در کشورمان هم در طی این سال ها با حضور پر شور و شکوه مردم در حمایت از تیم های ایرانی در رقابت های ملی و باشگاهی در کنار برگزاری کم نقص، یکی از شاخص های مهم ورزش ایران در عرصه بین المللی است که نشان دهنده توان میزبانی و برقراری کامل امنیت در ایران اسلامی بوده است.

اکنون در هنگامه هجمه اقتصادی استکبار جهانی در قبال ملت سرافراز ایران و در استمرار فرافکنی های دشمنان خارجی این بار عرصه ورزش به محل جدیدی برای تاخت و تاز آنها نسبت به نشانه گرفتن موفقیت های ایران تبدیل شده است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان محلی برای تامین خواسته های سیاسی رای ناعادلانه سلب میزبانی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را صادر کرد که این رای بر خلاف اساسنامه AFC و منشور کمیته بین المللی المپیک است.

ما نمایندگان مردم در خانه ملت، اکنون منعکس کننده طنین خواسته بر حق ملتی هستیم که سیاسی کاری در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ورزش را برنتابیده و ضمن محکومیت این برخورد ناعادلانه و ناجوانمردانه، خواستار پیگیری مستمر در قبال استیفای حق مردم ایران بویژه ورزش دوستان عزیز هستیم و از هر تصمیمی که مایه عزت و سربلندی کشور است، استقبال و حمایت می کنیم و از وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون فوتبال و تمامی دست اندرکاران ورزش کشور می خواهیم که تمام تلاش خود را جهت بازگشت این رای ناعادلانه بالاخص در دوره گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی تیم های ملی در مقدماتی جام جهانی با حفظ اقتدار و شان ایرانی داشته باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لیگ قهرمانان آسیا نماینده مجلس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری

رونالدو نازاریو تیم‌های تحت مالکیت خود را می فروشد

طرفداری | باشگاه کروزیرو اعلام کرد که رونالدو نازاریو، سهم خود از این باشگاه را به قیمت ۱۰۹ میلیون یورو فروخته و دیگر مالک این تیم محسوب نمی‌شود. اسطوره فوتبال برزیل در سال ۲۰۲۱ و زمانی که تیم سابقش کروزیرو در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت، ۹۰ درصد سهام این تیم را خریداری و نزدیک به 78 میلیون دلار از بدهی‌های آن را پرداخت کرد. در نتیجه این اقدام نازاریو، کروزیرو از ورشکستگی نجات یافت و توانست به سطح اول فوتبال برزیل بازگردد.

به گزارش مارکا، نازاریو قصد دارد علاوه بر کروزیرو، سهامش از باشگاه رئال وایادولید را نیز به فروش برساند. رونالدو در سال ۲۰۱۸، ۵۱ درصد سهام وایادولید را خریداری کرد و مالک اصلی این باشگاه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد برخی اختلاف نظر‌ها باعث شده تا اسطوره فوتبال برزیل تصمیم به ترک عرصه باشگاه‌داری بگیرد. گفتنی است رئال وایادولید در حال حاضر در رتبه دوم جدول لالیگا ۲ حضور دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان