Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد محرومیت ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و این که آیا میزبانی مرحله دوم انتخابی جام جهانی هم از ایران گرفته می‌شود؟ گفت: بارها گفتم خبرهای رسمی را از سایت فوراسیون اعلام می‌شود. تا این لحظه خبری در مورد تیم ملی نیامده است. قرار بر لغو میزبانی باشگاه‌ها بوده که هر چهار باشگاه قویا این موضوع را رد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بار است که همه ارکان ورزش و هم‌چنین مردم و رسانه‌ها با هم هم صدا بودند که نباید این کار را قبول کنیم.

او در این مورد افزود: فوتبال با توجه به مخاطبی که دارد طبیعی است که حرف اطرافش زیاد باشد. فکر می‌کنم خبرنگاری از عربستان این موضوع تیم ملی را توییت کرد و تا این لحظه چیزی به ما نگفتند. اگر خبری باشد قطعا اعلام می‌کنیم چون بحث هوادار است. ماهیت فوتبال این است که با تماشاگر و در خانه انجام شود. ما نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته‌ها میزبان چندین مسابقه در کشور هستیم. روز یک‌شنبه بازی تراکتور - پرسپولیس را داریم و با حضور پرشور تماشاگران برگزار می‌شود. ما تماشگران زیادی داریم و بارها آقای اینفانتینیو از تماشگران ایران صحب کرده است. تنها مطلب در این زمینه صرفا بحث سیاسی است.

شکوری خاطرنشان کرد: یک هفته‌ی پیش نامه‌ای از ای اف سی به ایران آمد که مسابقات را از طرف مقام‌های‌تان گارانتی امنیتی کنید. آقای وزیر هم این کار را انجام داد. روز جمعه هم نامه دیگری آمد که قرار است بازی‌ها در کشور دیگری برگزار شود که فدراسیون سریع نظر مخالف خود را گفت. آقای تاج هم مخالفت کرد و از سایر اعضای هیات رییسه خواست که مانع این شوند. هیات اجرایی و هیات رییسه اعضای مختلفی دارد و آقای تاج هم یک نفرهستند که در نهایت رای‌شان را صادر کردند. آقای وزیر و آقای صالحی امیری در حال انجام رایزنی‌ها هستند. ما منتظریم که جواب بیاید ولی قطعا بازی روز یک بهمن برگزار نمی‌شود. قرار شده به جای یکم، پنجم برگزار شود؛ آن‌ها منتظر جواب ما هستند و ما هم جواب‌مان را دادیم که فقط در کشور خودمان میزبان خواهیم بود و این حق ماست. اگر قرار باشد کوتاه بیایم مطمئن باشید بقیه بازی‌ها را هم مجبور می‌شویم در کشورهای دیگر برگزار کنیم. قطعا کنار نمی‌کشیم و از چیزی که حق‌مان است دفاع می‌کنیم. مطمئنا عزت ایران مهم است و از آن دفاع می‌کنیم و همه هم صدا این را قبول دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان

آفتاب‌‌نیوز :

به احتمال قریب به یقین برگزاری مسابقه بسیار حساس استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که احتمالا بدون تماشاگر نیز خواهد بود، هفته آخر لیگ برتر ایران را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ درس نگرفته از اتفاقات فصل گذشته و بازی حساس پرسپولیس-پیکان در همین اوقات، دوباره برگزاری این بازی را در استادیومی برنامه‌ریزی کردند که اگر قرار باشد پذیرای هواداران نباشد قطعا در مسیر‌های اطراف خود ازدحام عظیمی از طرفداران را میزبانی خواهد کرد.

استادیومی که قبلا یک بار تیم پاس در آن قهرمان فوتبال ایران شده و بر روی سکو‌هایی که هواداران این تیم و درجه‌داران نیروی انتظامی در آن حضور داشتند، جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این احتمال بسیار قریب وجود دارد که استقلال در روز پایانی لیگ یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ باشد و اگر آن‌ها تا آن دیدار از رقابت برای کسب جام دست نشسته باشند و اگر پرسپولیس نیز غفلت نکند و همچنان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد، به آن معناست که فوتبال ایران در روز پایانی باید دو بازی بسیار سنگین را میزبانی کند. یکی در ورزشگاه آزادی و دیگری در کجا؟ ورزشگاه دستگردی؟ از همین حالا می‌شود پیش‌بینی کرد که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

اما شهر تهران در حال حاضر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از بازی‌های تیم‌های تهرانی ندارد و قطعا گزینه‌هایی مثل انتقال بازی به استان همجوار (کرج یا اراک) یا بازی در یک ورزشگاه استاندارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد می‌تواند این ورزشگاه، استادیوم شهر قدس باشد که پیکان سابقا همه بازی‌های خانگی خود را در آن برگزار می‌کرد و به نوعی تبدیل به خانه پیکان شده بود، اما آن‌ها به دلایلی از شهر قدس کوچیدند و دوباره بازی‌های خود را به دستگردی منتقل کردند. اما علی الظاهر احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان مدتی است که با مسئولان شهر قدس در مکاتبه است تا دوباره این ورزشگاه را بدل به خانه‌ای برای میزبانی از رقبا در لیگ برتر کند؛ جایی که پیکان می‌تواند در آن آرام آرام روی جمعیت هواداری خود نیز حساب کند.

پس از همین حالا منتظر این تغییر در برنامه روز پایانی لیگ در یازده خرداد که قرار است همه بازی‌ها به صورت هم‌زمان برگزار شود، باشید. آن هم در شرایطی که پیکانی‌ها بدون تردید فشار زیادی را به خاطر میزبانی استقلال تحمل خواهند کرد و به شدت مورد آماج کامنت‌های هواداری در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟