Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا، گفت: شرایط نگاه علمی به امنیت اقتصادی در کشور فراهم است تا باعث رونق تولید شود. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قصری، روز دوشنبه در جلسه تشریح اهداف اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید، اظهار کرد: این همایش یک نقطه آغازی برای اقدامات چند سال آینده است و داریم اعلام می‌کنیم که شرایط نگاه علمی به امنیت اقتصادی فراهم است تا باعث رونق تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: امیدواریم در چند سال آینده یک رابطه بین علم و امنیت داشته باشیم و این افق یک افق بلند مدت است، اما خب باید یک الزامات برای این افق اندیشیده شود تا منجر به قوانین و تصریح قوانین شود.

قصری ادامه داد: منظور ما از امنیت اطمینان دادن به سرمایه‌گذار است.

وی خاطرنشان کرد: همایش فردا یک همایش مقاله‌پایه نیست و البته یک اعلام برنامه برای تشویق افراد برای حضور در این حوزه بوده است.

دبیر علمی اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید گفت: در این همایش از خبرگان علمی، خبرگان اقتصادی و خبرگان انتظامی دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: از شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های مختلف علمی و اقتصادی برای حضور در این برنامه دعوت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امنیت اقتصادی خبرگان اقتصادی دانش بنیان رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند

هادی حقیقی مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اشتغال غیر مستقیم در این ۲ کانون اقتصادی (دوغارون و باجگیران) همجوار با افغانستان و ترکمنستان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

او با اشاره به برنامه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی افزود: با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در بازارچه‌های مرزی استان و افزایش سطح تعاملات در این بخش با کشور‌های همجوار، هم اکنون محوطه سازی، ایجاد فضا‌های رفاهی برای تجار در بازارچه مرزی دوغارون و توسعه فضای بارانداز در بازارچه مرزی باجگیران در حال انجام است.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: طرح ساماندهی بازارچه مرزی دوغارون بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید می‌رود که بخشی از این طرح در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران در خراسان رضوی فعال است، بیان کرد: بازارچه مرزی دوغارون مهمترین کانون اقتصادی ایران با افغانستان است، برای افزایش صادرات از این منطقه به بازار‌های هدف این کشور همسایه، احداث ۱۵۴ غرفه تجاری در ۱۳ ماه گذشته در دوغارون آغاز شده است.

او تصریح کرد: فعالیت صاحبان کالا‌های ایرانی و افغانستانی در بازارچه مرزی دوغارون مورد بررسی مقامات ۲ کشور قرار گرفته است که محقق شدن آن نقش زیادی در اشتغال پایدار جوانان جویای کار دارد.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: سال گذشته حوزه مبادلات تجاری گمرکات خراسان رضوی با کشور‌های هدف خود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند