Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «حافظ المدلج» رئیس سابق کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: AFC به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که بازی تیم هایش باید در زمین بی‌طرف باشد ولی تا الان پاسخی دریافت نکرده است.

وی ادامه داد: تلاشی که برای ایجاد فشار انجام می شود، نتیجه ای نخواهد داشت و تیم های ایرانی انصراف نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم انصراف بدهند به خاطر مسائل مالی و اقتصادی است نه مسائل ورزشی.

به گزارش خبرنگار مهر، سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهرخودرو چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که اعلام کرده اند در زمین بی طرف میزبان حریفانشان نخواهند بود و از لیگ قهرمانان کنار می کشند.

کد خبر 4830091 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس رقابتهای انتخابی المپیک جام تختی یحیی گل محمدی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید