Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:29:49 GMT

ارزیابی854 اثر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۰۷۱۰

ارزیابی854 اثر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: ۸۵۴ اثر توسط ۸۵ شرکت‌کننده از ۳۰ رسانه استان به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، میثم قرائی ظهر امروز در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت  و آگاهی، مولفه‌ای قدرتمند و ابزاری محکم و استوار است که همه تیغ‌های دشمنان در مقایل آن کند می‌شود
بصیرت همان روشن بینی است یعنی با چشم باز و روشن، راه حق را دیدن و از ان دور نشدن
کسی که دارای بصیرت است جریان حق را میشناسد و به موقع و تا آخرین لحظه از آن حمایت می کند چه بسیار هستند کسانی که حق را یافتند لکن در منزل های سخت، پایدار نماندند و به باطل گرویدند، یا از یاری حق دست شستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوذر بصیر بود، مشعل فروزانی بود که به فرموده پیامبر خدا راستگوتر از او در میان امت نبود، یک لحظه حقانیت کسانی، جز اهل بیت ع را تصدیق نکرد و هیچ گاه در انحراف خواص نابکار شریک نشد و سعی کرد با روشنگری و بیان حقایق و دریدن پرده های جهل و خرافه، دشمنان را به عقل گرایی و منطق باوری، فرا بخواند و حال جشنواره رسانه ای ابوذر به دنبال این است که خبرنگارانی بسان ابوذر به جامعه معرفی کند که خود بصیر هستند و هم روشنگر و آگاهی بخش جامعه
و چه زیبا ناخدا فهیم کشتی انقلاب فرمودند که بیدار کرد جامعه از خواب غفلت، تلاش برای تحقق عدالت و ستاندن داد مظلوم از ظالم اولین و مهمترین وظیفه یک رسانه ای آگاه و بصیر است.
دفتر جشنواره پنجم ابوذر در استان گلستان از تاریخ ۱۷ شهریور ماه یعنی روز خبرنگار سال جاری با رونمایی از پوستر و ارسال آیین‌نامه جشنواره به تمامی رسانه‌ها و نیز انتشار در فضای مجازی گشوده شد و در مورخه ۳۰ آذرماه، کار جمع‌آوری آثار با رسیدن ۸۵۴ اثر توسط ۸۵ شرکت‌کننده از ۳۰ رسانه به دبیرخانه به اتمام رسید.
در این جشنواره آثار با حذف نام خبرنگار، در اختیار اساتید و تیم داوران بومی استان قرار گرفت و سعی شد با انتخاب داوران باتجربه و معتمد از ایجاد شبهه و سوتفاهم جلوگیری شود‌.
بی شک، هدف از برگزاری جشنواره فقط ایجاد یک فضای رقابتی بین اصحاب رسانه نیست بلکه توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان گلستان آگاهی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است