Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید نورالله حسن‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در سیزدهمین آئین تکریم کار آفرینان برتر استان خوزستان اظهار کرد: یک مجموعه خوب با تیم کارشناسی خوب در خوزستان وجود دارد که برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها را برای کار آفرینی و اشتغال برنامه‌ریزی و تدوین می‌کنند که این قانون‌ها می‌توانند شتاب بیشتری به کار آفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمانی این دوره مدیریت و صدور احکام توسط استاندار خوزستان، ما ۲۶ نماینده کار آفرین برتر استان را در شهرستان حکم دادیم که این کار برای نخستین بار در کشور انجام شده که بتوانند در کنار دستگاه‌های اجرایی سیاست گزاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و قوانین را تدوین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی و استراتژی صورت گرفته مناطق کمتر برخوردار و خانواده‌های کمتر برخوردار را برای ایجاد اشتغال مورد هدف قرار داده‌ایم.

حسن‌زاده بیان کرد: برنامه‌ریزی شد تا به آنها کار آفرینی را آموزش دهیم و به تبع آن تولید و اشتغال را در این زمینه افزایش دهیم همچنین در این راستا ارتباط تنگاتنگی با کمیته امداد استان برقرار شد که بر این اساس یک کمیته به طور ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می‌کند و همچنین باشگاه کار آفرینان نوجوان را نیز با جامع هدف مشخص که دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال را مورد هدف قرار داد که با همکاری مدیر اداره تعاون، کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای از شهریور ماه سال جاری کار خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: ما چهار نقطه شمال، جنوب، غرب و شرق استان را مورد مطالعه قرار دادیم و متناسب با پتانسیل هر مناطق برنامه‌ریزی انجام شد و در دو حوزه صنایع و مشاغل خانگی برای جامعه هدف فرهنگ‌سازی کار آفرینی انجام شده که در این زمینه با جهاد دانشگاهی کار بزرگی انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: استان خوزستان به دلیل وجود صنایع عظیم تولیدکنندگان و کار آفرینان بسیاری دارد اما متأسفانه نقاط ضعف ما در شناساندن این افراد به جامعه ملی است.

کد خبر 4830485

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان کارآفرینان قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید