Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرزانه فصیحی، بانوی سرعت دوومیدانی ایران یک رکورد جدید در ماده ۶۰ متر داخل سالن به ثبت رساند. تاریخ انتشار: 12:58 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۰۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، فرزانه فصیحی قهرمان و رکورددار دوی ۶۰ متر بانوان دوومیدانی ایران در مسابقات داخل سالن بلگراد صربستان با ثبت زمان ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۹ ثانیه ضمن کسب عنوان نخست این رقابت موفق شد بار دیگر رکورد جدیدی در این ماده به ثبت برساند.

فصیحی با زمان ۷.۳۵ ثانیه رکورددار دوی ۶۰ متر بانوان ایران بود که در مسابقات ماه گذشته باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان، زمان ۷.۳۲ ثانیه را ثبت کرد. او حالا با ثبت زمان ۷.۲۹ ثانیه همچنان رکورددار این ماده است و پس از اعلام نتیجه آزمایش دوپینگ و تأیید صحت آن، این رکورد به عنوان رکورد ملی دوی ۶۰ متر بانوان ایران محسوب خواهد شد.

همچنین در صورت تأیید رکورد ۷.۲۹ ثانیه فرزانه فصیحی، او یکی از ملی‌پوشان دوومیدانی ایران در مسابقات جهانی داخل سالن چین خواهد بود و برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور، یک بانو از دوومیدانی ایران به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی دبیر مجمع دوومیدانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری