Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مسابقه «نفس‌های طلایی» با موضوع تقلید تلاوت به صورت ماهانه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

محمد امین مهدوی مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن، با اشاره به اقدام جدید این شبکه‌ در برگزاری مسابقه‌ای ویژه مخاطبان گفت: مسابقه‌ای با عنوان «نفس‌های طلایی» با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه طراحی شده که در آن دو بخش کوتاه از دوتلاوت قاریان مشهور جهان اسلام، پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هریک از قاریان و علاقه مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا کنند و از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه‌ رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال نمایند.

مهدوی در رابطه با جوایز این مسابقه توضیح داد: هر ماه ۶ هدیه ۱ میلیون تومانی به ۶ نفر تعلق خواهد گرفت. داوری شرکت‌کنندگان در دو مقطع زیر شانزده سال و بالای ۱۶ سال انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت کننده، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

مدیرگروه علوم قرآنی رادیو قرآن تصریح کرد: چنانچه علاقه مندان هر دو بخش را تقلید نمایند، دو بار در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

وی بیان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ اصلی پایگاه اطلاع رسانی شبکه‌ رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


وی گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها