Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:52:49 GMT

در تبلیغ دین از زبان هنر غفلت کرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۳۸۶

ایسنا/همدان معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در تبلیغ و تقویت دین از زبان هنر بسیار غفلت کرده ایم در حالیکه آموختن این‌گونه مهارت‌ها و با زبان امروزی با نوجوان حرف زدن بسیار اثرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی دوشنبه ۳۰ دی ماه در همایش دانش‌افزایی معارف فاطمی حوزه‌های علمیه استان همدان، اظهار کرد: امروز عرصه تبلیغ بسیار گسترده است و باید تمام توان را به کار گیریم تا بتوانیم وظایف خود را انجام دهیم که لازمه این کار داشتن عمل و دانش در عرصه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در بحث عرصه تبلیغ یاد گرفتن یکسری مهارت‌ها به ویژه مهارت‌های عرصه هنر بسیار دارای اهمیت است، اضافه کرد: در گذشته مهارت سخنوری برای تبلیغ چهره به چهره کافی بود اما این عرصه تغییر جدی پیدا کرده و مهارت‌های یک مُبلغ باید بسیار گسترده باشد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز از کنار مبحث هنر به راحتی عبور می‌کنیم در حالیکه شعر و سینما جزء هنرهایی است که می‌توان از آن به نحو احسن استفاده کرد، یادآور شد: جمعی از هنرمندان دلسوز جشنواره عمار را راه انداختند که کارشان بسیار با ارزش است، شاید کاری را که امروز یک سریال انجام می دهد، هزاران‌ منبر نتواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه زبان هنر بسیار برای جوانان جذاب است و همین علت جذب آنها به فیلم‌های هالیوودی است، خاطرنشان کرد: از زبان هنر بسیار غفلت کرده ایم در حالیکه آموختن این‌گونه مهارت‌ها و با زبان امروزی با نوجوان حرف زدن بسیار اثرگذار است.

عباسی بیان کرد: گاهی از نظر محتوای دینی قوی هستیم اما شیوه مناظره را نیاموخته ایم پس باید در راستای تقویت دین از این نوع هنر استفاده کنیم و برای ترویج فرهنگ فاطمی از این عرصه‌ها بهره ببریم بنابراین پیشنهاد می‌کنم در ایام دهه فجر خانواده‌ها را در جشنواره عمار با فیلم‌های ارزشی آشنا کنیم‌ که حقیقت دین و انقلاب را معرفی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبلغ دینی سازمان تبليغات استانی فرهنگی و هنری حوزه علميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر

ویدیو از تبلیغ یک گوشی همراه منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • آیلتس چیست؟
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان