Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورحضرت با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهد آموزش یعنی از نهاد آموزش و پرورش آغاز شود گفت: نشست کتابخوان مدیران ماسال فعال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» امروز(دوشنبه، ۳۰ دی) در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: نقشی که این انجمن دارد در واقع یک نشست مشورتی و جایگاه ویژه در ترویج و بسط فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در این انجمن نقش موثری دارند افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهمیت بسیار بالایی در سطح جامعه برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه کتابخوانی عملکرد به‌سزایی در رفتار انسان‌ها در همه حوزه‌ها دارد گفت: ترویج این فرهنگ از همین انجمن است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

 

پورحضرت با بیان اینکه کسب علم و دانش، افزایش آگاهی و به روز کردن اطلاعات از مزایای کتابخوانی است تصریح کرد: هر زمان به وسیله کسب دانش و اطلاعات داده‌های صحیح را فرا گرفتیم، خروجی‌های ما سازنده بوده است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه اهمیت جایگاه کتابخوانی بر همه روشن است خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این اهمیت را از مهد آموزش یعنی از نهاد آموزش و پرورش آغاز کنیم.

 

وی با بیان اینکه از حوزه پیش‌دبستانی ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گیرد اظهار کرد: در شرایط امروز که کشور مدام درگیر موضوعات مختلف و نقشه‌های معاندین و رویارویی با موضوعات فرهنگی است تنها اسلحه ما فرهنگ و دسترسی به دانش بالا و کتابخوانی است.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه در جلسه انجمن کتابخانه‌ها از تردد مصوبات پرهیز شود تا از نظر کمی و کیفی جامه عمل بپوشانیم افزود: اینکه از برج پنج تا کنون مصوبات انجمن کتابخانه‌های شهرستان عملیاتی نشده یک جای کار مشکل دارد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه دبیر جلسه باید پیگیری مصوبات و هماهنگی جلسات را به طور منظم داشته باشد گفت: دبیر به صورت روزانه مصوبات را از دستگاه ها ذی ربط پیگیری و موانع اجرای ان را به فرماندار گزارش کند.

 

وی با بیان اینکه در حوزه شهرداری‌ها نیم درصد فراموش نشود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی نشست کتابخوان مدیران ماسال فعال شود.

 

پورحضرت با بیان اینکه ستاد گرامیداشت دهه فجر فعال شده و کمیته فرهنگی یکی از برنامه‌هایش برگزاری نمایشگاه عرضه کتاب باشد خاطرنشان کرد: ورودی کتابخانه اولم که قرار بود با مشارکت شهرداری عملیاتی شود سریعا صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه کوله کتاب در مناطق کم برخوردار و کوهستانی صورت گیرد اظهار کرد: اداره جهاد کشاورزی و مسئول عشایری شهرستان پیگیری این موضوه را داشته باشند تا خدمات به نحو احسنت انجام شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فرهنگ کتاب و کتابخوانی کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این نشست هم اندیشی  به مدت سه روز در تلار امام رضا برگزار میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند