Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هجدهمین مهرواره هنرهای نمایشی روز چهارشنبه و پنج شنبه دوم و سوم بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۲۴ گروه نمایشی اعضا و مربیان کانون پرورشی کودکان و نوجوانان نمایش را اجرا خواهند کرد که از این تعداد سه گروه به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این نمایش عروسکی، زنده و یا تلفیقی از این ۲ مورد خواهد بود، افزود: نمایش یکی از واسطه‌های تربیتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: محتوای نمایش و پیامی که نمایش برای کودکان دارد بسیار مهم است و والدین، معلمان و مربیان می‌توانند از شیوه نمایش عروسکی به عنوان یکی از وسایل مهم ارتباط جمعی و آموزشی با کودکان بهره بگیرند.

این مسئول تصریح کرد: در دنیای کودکانه، بازی و عروسک ابزاری است برای نیل به رشد شخصیت، اعتماد به نفس، احساس استقلال، وسعت عقل و پرورش قوه‌خیال کودکان از سوی والدین، معلمان و مربیان است.

فتاحی مهم‌ترین تأثیر فعالیت نمایش عروسکی را کمک به کشف و شکوفایی استعداد و خلاقیت در کودکان و نوجوانان دانست و گفت: یکی از هدف‌های اصلی کانون پرورش کودکان و نوجوانان کشف و پرورش استعدادها است و این هدف از طریق فعالیت نمایش عروسکی دست یافتنی است.

کد خبر 4830511

منبع: مهر

کلیدواژه: مهناز فتاحی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره نمایش عروسکی قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان