Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@08:21:32 GMT

رایزنی ظریف و همتای ونزوئلایی/عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۲۶۸

رایزنی ظریف و همتای ونزوئلایی/عکس

به گزارش خبرآنلاین،  «خورخه آرئاسا» وزیر خارجه ونزوئلا که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران آمده، ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو کرد.

به نظر می رسد مناسبات دوجانبه و تحولات این روزها در منطقه از جمله محورهای مورد گفتگوی دو وزیر خارجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی دیروز از سفر وزیر خارجه ونزوئلا به تهران خبر داد و گفت: «خورخه آرئاسا» وزیر امور خارجه ونزوئلا یکشنبه شب در رأس هیأتی وارد تهران می‌شود و با محمدجواد ظریف و سایر مقامات عالیرتبه کشورمان دیدار و در خصوص مسائل مورد اهتمام طرفین گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه ایران تیر ماه سال جاری برای شرکت در نشست وزرای خارجه دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد و بعد از سفر به نیویورک به کاراکاس سفر و با همتای خود دیدار و گفتگو کرده بود.

گفتنی است ظریف در هفته‌ای که گذشت به عمان و هندوستان سفر کرده بود. در دو هفته اخیر تهران میزبان وزرای خارجه قطر و عمان، امیر قطر، نخست‌وزیر سوریه و نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپن بوده است. قرار است فردا نیز یک مقام از منطقه به تهران سفر کند.

310311

کد خبر 1344198

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف ایران و ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی