Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:59:34 GMT

دلار به کانال 12 هزار تومانی بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۳۹۰

دلار به کانال 12 هزار تومانی بازگشت

خبرگزاری آریا - قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز، دوشنبه 30دی ماه 98در صرافی های بانکی به کانال 12هزار تومانی بازگشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز، دوشنبه 30دی ماه 98در صرافی‌های بانکی به کانال 12هزار تومانی بازگشت.
بر این اساس قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) در صرافی‌های بانکی برای خرید 12,850تومان و برای فروش 12,950تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین قیمت هر یورو (اسکناس) نیز برای خرید 14هزار و 350تومان و برای فروش 14هزار و 450تومان است.
به گزارش مهر، دیروز قیمت هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی 13هزار تومان فروخته می‌شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با روند کاهشی ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی در کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. معامله‌گران از بین رفتن التهابات سیاسی و ارزپاشی سیاست‌گذار را دلیل افت پلکانی بازار ارز می‌دانند. روز پنجشنبه تتر با دلار در یک کانال معامله شد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار امروز با کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی به کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. افت قیمت اسکناس آمریکایی از ابتدای هفته اخیر پیوسته ادامه داشت و با نوسانات محدود کاهش پلکانی را تجربه کرد.

در تعادل عرضه و تقاضا، دلار کاهشی شد

معامله‌گران در روزهای اخیر عرضه و تقاضا را در تعادل عنوان کردند. آنها از بین رفتن ریسک‌های سیاسی را در کنار ارزپاشی سیاست‌گذار دلیل روند نزولی قیمت دلار در هفته نخست اردیبهشت می‌دانند.

در یک هفته اخیر اخباری مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران از سوی برخی مقامات آمریکایی مطرح شد؛ اما معامله‌گران معتقدند بازار ارز در سال‌ها و ماه‌های گذشته به طور پیوسته این اخبار را به خود دیده و از آنها تاثیر نگرفته است. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند آنچه قیمت دلار را تعیین می‌کند بخش‌نامه و دستور و تهدید نیست. اثر رشد نقدینگی و تورم مهمترین دلیل هر بازاری برای رشد قیمت‌هاست.

درهم آماده تغییر کانال شد

قیمت درهم امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با کاهش ۱۴۰ تومانی به پله‌ نخست کانال ۱۷ هزار تومانی برگشت و با رقم ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۴۵۰ تومانی همپای دلار ارزان شد و با رقم ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی با رقم ۷۹ هزار و ۴۰۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو کاهش محدود ۵۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۸ هزار و ۴۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته افزایش‌های قابل توجهی داشتند و در کریدور ۴۰ هزار تومانی یک کانال صعود کردند؛ اما امروز تغییر قیمت نداشتند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و با همان رقم روز چهارشنبه عرضه شد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899635

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد