Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:57:44 GMT

هواوی تام‌تام را جایگزین گوگل مپ می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۵۸۵

هواوی تام‌تام را جایگزین گوگل مپ می‌کند

بعد از اینکه امریکا آغاز به تحریم هواوی کرد، این شرکت نرم‌افزارهای دیگری را جایگزین گوگل کرد. به‌دنبال این عملکرد هواوی از نرم‌افزار «تام‌تام» به جای «گوگل مپ» استفاده خواهد کرد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دولت آمریکا از مدتی قبل شرکت هواوی را تحریم کرد؛ اما این شرکت با آغاز تحریم‌ها اقدام به جایگزینی نرم‌افزارهای دیگر به جای سرویس‌های گوگل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواوی به دنبال همین تصمیمات به تازگی با یک شرکت هلندی وارد قرار داد شده‌ و این تحریم‌ها را دور زده‌ است. «تام‌تام» یک شرکت چند ملیتی هلندی است که در حوزه مسیریابی و فناوری مکان‌یابی فعالیت دارد. هواوی «تام‌تام» را جایگزین «گوگل مپ» کرده است.

تام‌تام نقشه‌ها، اطلاعات مسیریابی و ترافیک را در اختیار هواوی می‌گذارد؛ اما جزئیاتی از این مراوده اطلاعاتی افشا نشده‌ است و خود این شرکتها هم اطلاعاتی در اختیار دیگران قرار نداده‌اند.

گوگل مپ زمان پیاده شدن از قطار و اتوبوس را به شما می‌گویدگوگل مپس بهترین زمان حرکت را به شما می‌گویدپای «گوگل مپ» به درگیری‌های مرزی پاکستان و افغانستان باز شد

انتهای پیام/

R1356/P/S2,41,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هواوی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند

کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی اجازه حضور در ترکیه را پیدا نکردند.

به گزارش فارس، سردی روابط ترکیه و اسرائیل به رویای تیم کشتی رژیم صهیونیستی برای شرکت در المپیک پاریس در تابستان امسال پایان داده است.

آژانس امنیت رژیم اشغالگر قدس به ورزشکاران اطلاع داد که آنها مجاز به پرواز به استانبول برای مسابقات مقدماتی المپیک که روزهای 9 تا 13 ماه می در ترکیه برگزار می‌شود،  نیستند. این مسابقات آخرین فرصت برای جواز حضور در بازی‌های المپیک است.

5 ورزشکار اسرائیلی که قرار بود در این مسابقات شرکت کنند این خبر را دریافت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند