Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@17:18:38 GMT

شهردار منطقه۲ قاتل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۸۷۳

شهردار منطقه۲ قاتل شد

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، غزال زارعی؛ وکیل شکات با اعلام این خبر گفت: ماجرا مربوط به یک گودبرداری رها شده در منطقه مرزداران است که سال 93 عملیات اجرایی آن آغاز شد اما اکنون که پنج سال می‌گذرد همین طور رها شده است و هر لحظه خطر ریزش ساختمان‌های مجاور این گود وجود دارد.

این وکیل دادگستری افزود: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اهالی ساختمان‌های مجاور گود مزبور، هفتم اسفند سال 97 حسن‌‌زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 27 دستور رفع خطر از این گود و پُر کردن آن را صادر کرد اما اکنون که نزدیک به یکسال می‌گذرد هیچ اقدامی از سوی شهرداری به عمل نیامده است؛ ضمن اینکه ملکی که در آن گودبرداری انجام شده، با 17 مورد دستور بازداشت رو به روست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهردار منطقه به رغم وجود دستور قانونی، عالماً و عامداً از انجام وظیفه خود خودداری کرده است، عدم اقدام فوری موجب بروز خطری قریب‌الوقوع می‌شود که قطعاً این فعل شهرداری، نوعاً و غالباً کشنده است.

وکیل شکات گفت: نکته دیگر اینکه در همین مدت، گود مزبور حرکت داشته و به نظر می‌رسد دادستان علاوه بر رسیدگی به شکایت ساکنان مجتمع مجاور گود مبنی بر «تمرد شهردار منطقه از اجرای دستور مقام قضایی و شروع به قتل»، در راستای صیانت از حقوق عامه که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه بوده، به موضوع ورود کند.

وی اضافه کرد: نکته جالب اینجاست برنامه «در شهر» نیز در محل حضور یافت و در آن برنامه، شهردار منطقه قول داده که تا یک ماه دیگر نسبت به رفع خطر از این گود اقدام کند اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

زارعی گفت: به نظر می‌رسد مسئولان باید هر چه سریعتر نسبت به رفع خطر از گود مزبور اقدام کنند تا شاهد حوادث مشابهی که در سال‌های گذشته رخ داده و اظهار تاسف مسئولان نیز سودی نداشته، نباشیم.

شرکت گودبردار نیز نامه‌ای به استانداری تهران نوشته و ضمن فاقد امنیت خواندن گود مزبور، اعلام کرده که بالغ بر 2 سال از خاتمه عمر مفید سازه‌های این گود گذشته است و امنیت ساختمان‌های مجاور گود به ویژه مجتمع نگین آسمان در خطر جدی قرار دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران گودبرداری ریزش ساختمان شهرداری منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح

جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌وسیزدهمین روز خود شده و ارتش اسرائیل دستور داده است فلسطینی‌ها فورا رفح را تخلیه کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌وسیزدهمین روز خود شده است، اشغالگران همزمان به مناطق مختلف نوار غزه حمله می‌کنند.

 ارتش اسرائیل دستور داده است فلسطینی‌ها فورا رفح را تخلیه کنند. ارتش رژیم اسرائیل از ساکنان شرق منطقه رفح خواسته است فورا منطقه را تخلیه و به منطقه «المواسی» در نزدیکی مصر بروند.

در همین ارتباط، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بامداد امروز دوشنبه پایگاه نظامی ارتش رژیم اسرائیل را در بندر ام‌الرشراش (ایلات) با پهپاد هدف قرار داده است.

روز 212 طوفان‌الاقصی|حمله به گذرگاه «کرم ابوسالم»

کاربران محترم مهمترین تحولات دویست‌وسیزدهمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************

09:10- افزایش شمار شهدای رفح به 22 نفر

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به شهر رفح از دیروز تا این لحظه، 22 نفر به شهادت رسیده‌اند.

09:05- رادیو اسرائیل: ارتش اسرائیل دستور داد فلسطینی‌ها فورا رفح را تخلیه کنند

 ارتش رژیم اسرائیل از ساکنان شرق منطقه رفح خواست فورا منطقه را تخلیه و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند.

ارتش اسرائیل افزود که به تعقیب جنبش حماس در همه جای غزه تا بازگشت همه اسرای اسرائیلی ادامه خواهد داد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که یواو گالانت، وزیر جنگ این رژیم با وزیر امور خارجه آمریکا درباره آغاز تخلیه رفح گفت‌وگو کرد.

05:17- فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است

دریادار واسیلیوس، فرمانده مأموریت دریایی اروپا در دریای سرخ درباره عملیات ارتش یمن طی نشست محرمانه‌‌ای گفته: «خطر ناشی از حملات یمنی‌ها بیش از هر زمان دیگری حادتر شده است. یمنی‌ها با اشباع پدافند هوایی کشتی‌های ما به وسیله پهپادها، به کشتی‌های تجاری (اسرائیلی یا کشتی‌های عازم اسرائیل) خسارت می‌زنند».

04:10- افزایش شمار شهدای جنوب غزه به 21 نفر

الجزیره گزارش داد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به 11 باب منزل مسکونی در شهر رفح از دیروز تا این لحظه، 21 نفر به شهادت رسیده‌اند.

03:46- شهادت 2 کودک در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه

 الجزیره گزارش داد که در بمباران خانه‌ای مسکونی در محله «الجنینه» واقع در شرق شهر رفح، چهار تن از جمله دو کودک به شهادت رسیده‌اند.

03:44- حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد امروز دوشنبه پایگاه نظامی ارتش رژیم اسرائیل را در بندر ام الرشراش (ایلات) را با پهپاد هدف قرار داده است.

03:35- وزیر دفاع آمریکا با همتای اسرائیلی درباره مذاکرات گفت‌وگو کرد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع این کشور طی تماس تلفنی با «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل، درباره مذاکرات برای آزادی اسرای صهیونیست و آنچه که تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه، خوانده شده، رایزنی کرده است.

03:11- تداوم حملات هوایی صهیونیست‌ها به شرق لبنان/ زخمی شدن 3 لبنانی

رسانه‌های لبنان گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم اسرائیل به منطقه بعلبک، سه غیرنظامی زخمی شده‌اند. ساعتی بعد از این حمله، این رسانه‌‌ها از حمله هوایی دیگر به منطقه سهل البقاع لبنان خبر دادند و از تلفات احتمالی این حمله تا این لحظه خبری مخابره نشده است.

02:39- المیادین: خانه‌ای در جنوب بعلبک هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

شبکه المیادین لبنان گزارش داد که در حمله هوایی رژیم اسرائیل به اطراف شهرک طلیا در جنوب بعلبک، یک خانه هدف قرار گرفته است.

01:37- یورش صهیونیست‌ها به طولکرم

نظامیان رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش اقدام به یورش مجدد به شهر طولکرم در کرانه باختری کردند.

در یورش شنبه گذشته، پنج تن از جمله چهار عضو گردان‌های القسام به شهادت رسیدند.

01:15- 9 نفر در جنوب غزه شهادت رسیدند

بمباران خانه‌ای در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه منجر به شهادت 9 نفر و زخمی شدن تعداد دیگری شد.

 

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • هوای اصفهان قابل‌قبول / ۴ شهر مجاور آلوده است
  • هوای اصفهان قابل‌قبول و ۴ شهر مجاور آلوده است
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه