Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سه واکسن آنفلوآنزای فصلی، روتا ویروس و پنوموکوک تا پایان سال ۹۹ بومی‌سازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر قانعی با اعلام این خبر اظهار کرد: واکسن آنفلوآنزای فصلی در مرحله تکمیل دانش فنی بوده و با وارد شدن آن به بازار در سال ۹۹، ۱۵ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام وزارت بهداشت، وی تصریح کرد: واکسن روتاویروس و پنوموکوک نیز در مرحله تکمیل دانش فنی قرار دارند و تا پایان سال ۱۴۰۱ وارد بازار شده و باعث صرفه‌جویی ارزی ۷۲ میلیون دلاری در سال می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زیست فناوری واکسن آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، کیانی عضو هیت علمی مرکز تحقیقات آموزشی منابع طبیعی گلستان در نخستین دوره منطقه‌ای آموزش خشکه کاری در کردکوی گفت: طبق تحقیقات انجام شده، میزان صرفه جویی آب در هر هکتار به شیوه خشکه کاری در مقایسه با کشت غرقابی ۴ هزار مترمکعب است.

سهرابی مجری طرح گندم و برنج کشور نیز گفت: در کشور ۷۰۰ هکتار از شالیزار‌ها، کشت به روش خشکه کاری انجام می‌شود که حدود دو و نیم میلیون تن شلتوک برداشت می‌شود.

نخستین دوره کلاس‌های آموزشی خشکه کاری با حضور کشاورزان و کارشناسان استان‌های گلستان، خوزستان، گیلان، و مازندران در کردکوی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • مراحلِ چاپ و تولیدِ اسکناس دلار + ویدئو
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان