Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف ــ نشست هم‌اندیشی ظرفیت‌های تشکل‌های دینی – مردمی در کرمانشاه باحضور اعضای هیئت‌های مذهبی بانوان و کانون مداحان این استان برگزار می‌شود.

افسانه تیرانداز، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «ظرفیت‌های تشکل‌های دینی – مردمی» در استان با حضور اعضای هیئت‌های مذهبی بانوان و کانون مداحان خبر داد و گفت: این نشست بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این نشست با هدف شناسایی ظرفیت‌های تشکل‌های دینی – مردمی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
تیرانداز با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه هیئت‌های مذهبی ویژه بانوان اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی نیاز به برگزاری دوره‌های آموزشی دارند و در این زمینه ما باید بتوانیم قدرت بسیج نیروی مؤمن و انقلابی با بصیرت را داشته باشیم.
وی با اشاره به برخی از رویدادهای امروز جامعه تأکید کرد: ظرفیت‌شناسی هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و سایر تشکل‌های دینی در زمان حال لازم و ضروری است.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی و دیگر تشکل‌های دینی امروز باید پای کار باشند و با تمام توان در میدان حاضر شوند.
تیرانداز اظهار کرد: هر هیئت ظرفیت و قابلیت مخصوص به خود را دارد اما وقتی صحبت از شناسایی ظرفیت می‌شود به این معناست که باید به هر نحو از آن‌ها حمایت کنیم.
وی بیان کرد: در هیئت‌های مذهبی افراد تأثیرگذار بسیاری هستند که باید از آن‌ها حمایت کنیم و از همراهی آنان بهره بگیریم.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: با برگزاری این نشست به‌دنبال بیشتر شدن کارهای مشارکتی، محوری و شاخص با هیئت‌ها هستیم و در این مسیر از تمامی امکانات برای ایجاد همدلی، همراهی و همسوئی فارغ از هر عنوان بهره می‌گیریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف تیرانداز نشست هم اندیشی تشکل های دینی و مردمی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین معارفه سرپرست جدید امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در محل سالن اجتماعات ریاست این دانشگاه برگزار و صغری باباپور به‌عنوان مسئول امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی شد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی سرآمد در سطح استان تهران است و از مسئول امور بانوان انتظار می‌رود، توسعه و نوآوری فرهنگی امور بانوان مبتنی بر پژوهش و فناوری و کارآفرینی در واحد دانشگاهی مربوطه، شبکه‌سازی در سطوح و حوزه‌های مختلف پژوهش‌های فرهنگی در درون واحد دانشگاهی، ایجاد بستر‌های مناسب برای انجام پژوهش‌های دینی مسئله‌محور و تحقق اهداف دانشگاه در حل مسئله حجاب و عفاف و استفاده از توان بانوان فعال واحد دانشگاهی برای رفع چالش‌های ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.

در ادامه حکم سرپرستی امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت به باباپور اهدا شد.

در حکم افشاری خطاب به باباپور آمده است: امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح کشور در توسعه دانشگاه کرده و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

به گزارش آنا، بانوان و دختران دانشجو برای اطلاع از برنامه‌های ویژه می‌توانند در گروه «بانوان نقش‌آفرین دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس» به سرپرستی دکتر باباپور به آدرس تلگرام https://t.me/banooqods/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است