Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@18:18:14 GMT

پیشرفت ۴۰ درصدی طرح توسعه حرم امام حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۸۵۶

پیشرفت ۴۰ درصدی طرح توسعه حرم امام حسین(ع)

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از پیشرفت ۴۰ درصدی طرح توسعه حرم امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  با اشاره به اینکه اولویت ما در ستاد عتبات عالیات توسعه حرم امام حسین (ع) است، اظهار داشت: خیرین و مردم کرمانشاهی باید بدانند که نذورات آنها به عراق تحویل داده نمی‌شود، بلکه به اشتغال و تولید تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کار بازسازی عتبات عالیات کمک به اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال است، افزود: باید فرهنگ‌سازی وسیعی در این زمینه انجام شود، زیرا که مردم تصور می‌کنند نذورات آنها به مردم عراق تحویل داده می‌شود.

این مسئول بیان داشت: با نذورات مردمی امکانات رفاهی زوار اربعین در کربلا فراهم می‌شود و توسعه حرم امام حسین (ع) با الحاق صحن حضرت زینب (س) در حال ساخت و ساز است و هیچ گونه خللی هم تاکنون در آن ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته کارهای زیر ساختی توسعه حرم امام حسین (ع) انجام شده است، تصریح کرد: توسعه حرم امام حسین (ع) ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی برنامه زمانبندی تا دو سال آینده صحن و سرای حضرت زینب (س) که ملحق به حرم امام حسین (ع) است تکمیل می‌شود.

صحرایی با اشاره به اینکه طی دو سال آینده حرم امام حسین (ع) چهارده برابر گسترش پیدا می‌کند، بیان کرد: هموطنانی که امسال به اربعین مشرف شدند مشاهده کردند که کار با چه عظمتی از خیمه گاه تا تل زینبیه این فاز در حال احداث و انجام است.

وی تاکید کرد: توسعه عتبات عالیات با نذورات مردمی انجام می‌شود و ریالی از بودجه و هزینه دولت نیست و مردم خیر کرمانشاهی همراه با تمام خیران در سراسر کشور در این امر بزرگ مشارکت دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به بهره‌مندی ۲۵۰۰ نفر از پروژه مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه از پیشرفت ۶۰ درصدی این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده، عصر امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از مجتمع آب‌رسانی هزارجریب نکا اظهار کرد: این مجتمع به طول ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری است که در سه باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب در حال احداث است.

وی افزود: تجهیز و راه‌اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و مطرح کرد: تاکنون یک حلقه چاه با آب‌دهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، ۵۰۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

برادرزاده با بیان اینکه مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون ۱۵۲ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: در مجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این مجتمع آب‌رسانی دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هزارجریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 751204

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی