Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه عالی فدرال عراق امروز دوشنبه اعلام کرد هیچ حکمی درباره خروج یا باقی ماندن نظامیان بیگانه در عراق صادر نکرده است. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عراق،«ایاس الساموک» سخنگوی رسمی دادگاه عالی فدرال عراق در بیانیه‌ای گفت دادگاه عالی فدرال تا کنون هیچ حکمی مبنی بر خروج یا بقای نظامیان بیگانه صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی عبدالمهدی: مصوبه اخراج نظامیان بیگانه شامل منطقه کردستان عراق هم می‌شود

پارلمان عراق اخیرا مصوبه‌ای را با اکثریت اعضا مبنی بر اخراج تمام نظامیان بیگانه و در راس آنها نظامیان آمریکایی در پاسخ به تکرار تجاوزاتش به حاکمیت عراق صادر کرده بود.

 تلاش آمریکا برای به شکست کشاندن طرح اخراج نظامیانش از عراق 

   یک تحلیلگر سیاسی تصریح کرد آمریکا، طرحی را برای به شکست کشاندن طرح اخراج نظامیانش از عراق مدیریت می‌کند .

صباح العکیلی خاطر نشان کرد آمریکا در راستای متشنج کردن اوضاع در میادین تظاهرات و ایجاد هرج و مرج در تمام کشور برای باقی ماندن نظامیانش در عراق تلاش می‌کند. العکیلی که با پایگاه خبری المعلومه گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت تنش به وجود آمده از سوی برخی عناصر باندهای جوکر آمریکایی با هدف ایجاد هرج و مرج و اینکه دولت کنترل اوضاع را از دست بدهد، دنبال می‌شود.

وی افزود آمریکا طرحی را برای پاسخ به مصوبه پارلمان و تصمیم دولت مبنی بر ضرورت بیرون رفتن نظامیان از عراق، مدیریت می‌کند، و به همین سبب تشدید تنش و هرج و مرج و بستن راه‌ها و خرابکاری را آغاز کرده است.

العکیلی تاکید کرد آمریکا هرگز به استعفای دولت بسنده نخواهد کرد، بلکه برای ساقط کردن پارلمان پس از مصوبه اخیرش که به نفع این کشور نیست،  تلاش می‌کند.

وی افزود خواسته‌های برحق به معنای بستن راه‌ها و سوزاندن لاستیک‌ها و خرابکاری نیست.

این تحلیلگر سیاسی گفت بخشی از تنش به وجود آمده، برای شکست راهپیمایی میلیونی مخالفت با حضور آمریکا، برنامه‌ریزی شده است، راهپیمایی میلیونی که جمعه آتی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!