Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح در بیانیه ای که امروز (دوشنبه) در بیروت منتشر شد، تاکید کرد: مشی فلسطینیان ساکن لبنان بی طرفی  کامل در قبال وضعیت کنونی و دعوت کننده به وحدت ملی این کشور است و به هیچ وجه در امور داخلی لبنان دخالت نمی کنند.

در این بیانیه آمده است: فلسطینیان در عین حال تعدی و جفا به شخصیت «یاسر عرفات» رهبر فقید فتح و نیز سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) را که نماد و الگوی فلسطینی ها است تحمل نمی کند؛ رهبری که هوادار ملت و طرفدار حفظ حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح اضافه کرد: شماری از نمایندگان و سیاسیون وابسته به جریان آزاد ملی لبنان ظرف روزهای گذشته در سلسله توییت هایی به شخصیت عرفات تعدی کرده اند.

جنبش ملی آزادیبخش فلسطین در لبنان تاکید کرد: یاسر عرفات رییس پیشین حکومت خودگردان فلسطین در زمان حیاتش ارتباط نزدیک و صمیمانه با رهبران مذهبی و سیاسی لبنان به ویژه میشل عون رییس جمهوری این کشور داشت.

۵۰۰ هزار فلسطینی از جمله طرفداران فتح و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در اردوگاه هایی در جنوب و شمال لبنان زندگی می کنند.

برچسب‌ها تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرات در لبنان لبنان پروندهٔ خبری اعتراض‌های مردمی در لبنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرات در لبنان لبنان تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرات در لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارایه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در جنگ‌های ۲۰ سال اخیر شکست خورده است
  • رژیم صهیونیستی در همه جنگ‌های ۲۰ سال اخیر شکست خورده است
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • رییس جمعیت هلال احمر: پایگاه و انبار خالی نداریم/ هلال احمر در کار سایر دستگاه‌ها دخالت نمی‌کند
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمدان: گذرگاه رفح فقط توسط فلسطینیان باید مدیریت شود
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس