Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:39:39 GMT

آغاز موج جدید بارندگی از فردا در ایلام

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۴۶۴۴

آغاز موج جدید بارندگی از فردا در ایلام

ایسنا/ایلام هواشناسی استان ایلام با صدور اخطاریه‌ای از ورود توده بارشی از فردا سه‌شنبه به آسمان استان خبر داد.

بر اساس گزارش هواشناسی استان ایلام، از اوایل فردا در نواحی گرمسیری استان شاهد بارش  بارانخواهسم بود و این ناپایداری در نواحی سردسیر به صورت  باران و برف ، رعد و برق و احتمال تگرگ ،وزش باد نسبتاً شدید موقتی، کاهش دما و در گردنه‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه بارش‌ها نسبت به روز سه‌شنبه قوی‌تر خواهند بود و در نواحی سردسیر احتمال بارش برف بیشتر است.

آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها ، اختالال در تردد ، خطر اصابت صاعقه، یخبندان صبحگاهی و لغزندگی معابر از نتایج این توده بارشی خواهد بود.

به شهروندان توصیه شده است از اتراق در کناره مسیل‌ها خشکه رودها و نیز عدم صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

 احتیاط در رانندگی و همراه داشتن وسایل و تجهیزات زمستانی به ویژه در محورهای کوهستانی و شمالی استان و خودداری از تردد غیرضرور در ساعات اوج بارش و  مدیریت مصرف انرژی از جمله توصیه‌های ضروری به شهروندان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران