Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اینکه می‌گویند در ایران امنیت نیست، واقعیت ندارد. اگر این‌طور بود، قطعا بعد از تعطیلات به ایران بر نمی‌گشتم ولی دیدید که با پایان تعطیلات راهی ایران شدم و در تمرینات شرکت کردم.

وی اضافه کرد: طبیعتا حضور تماشاگران پرشور استقلال در هر مسابقه‌ای می‌تواند به این تیم کمک کند ولی با شناختی که از هم تیمی‌هایم دارم، می‌دانم که حتی در خارج از خانه هم با تمام توان بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته تصریح کرد: مطمئنم که AFC از نبود تماشاگران ایرانی ضرر می‌کند. من از هم تیمی‌هایم شنیده‌ام که استقلال سه سال پیاپی پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا بوده است. این یک اتفاق نیست. فوتبال برای تماشاگران و مردم است و باید از وجود آن‌ها استفاده کرد.

کد خبر 4830823 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ دیاباته تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس جام تختی وزارت ورزش و جوانان رقابتهای انتخابی المپیک یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند