Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:38:38 GMT

اسطوره پرسپولیس جانشین ویلموتس می شود!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۵۸۷۹

اسطوره پرسپولیس جانشین ویلموتس می شود!

ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی به ایستگاه آخر رسیده و ظرف روز‌های آینده نام علی دایی به عنوان سرمربی قطعی ایران معرفی خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آنکه هیئت‌رئیسه مصوب کرد مربی تیم ملی داخلی باشد، مسئولان منتظر نظر وزیر ورزش و جوانان ماندند. دیروز هم که حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان قطعی شد و به همین خاطر دیگر بهانه‌ای برای اعلام نشدن نام دایی به عنوان سرمربی جدید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئولان فدراسیون دایی به این جهت گزینه‌ای اصلح است که علاوه بر دانستن زبان انگلیسی، اعتباری بین‌المللی دارد. او به واسطه رابطه خوب با بازیکنان تیم ملی هم به نیمکت نزدیک‌تر شده است. دیروز یکی از مقامات فدراسیون فوتبال از مذاکرات جدی با علی دایی خبر داد و گفت:

«با او به توافقات کلی رسیده‌ایم. یعنی صحبت‌ها صورت گرفته است. گزینه ما علی دایی است.»

این یعنی هیئت‌رئیسه با او تمام کرده است. خود دایی هم که در مصاحبه‌ای اعلام کرد دوست دارد سرمربی تیم ملی شود. مقدمات برای شروع همکاری مهیا به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست همین حالا پشت پرده هیئت‌رئیسه فدراسیون در حال انجام مذاکرات جزئی با این مربی باشد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی سرمربی تیم ملی تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی سرمربی جدید تیم ملی علی دایی فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال