Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر ابراز آمادگی کرد که کشورش میزبان گروههای لیبیایی باشد.

وی افزود: ما خواستار نقشه راه روشن و الزام آور برای طرف‌های درگیر در لیبی هستیم که شامل تثبیت آتش بس و عدم تجهیز گروه‌ها لیبیایی به سلاح شود و موجب دور شدن شبح جنگ داخلی از منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبون تاکید کرد: الجزایر آماده میزبانی از گفتگو میان لیبیایی هاست.

رئیس جمهور الجزایر گفت: امنیت لیبی به مثابه امنیت ما و بهترین راه برای مصون ماندن امنیت ملی ما تعامل و همکاری با همسایگانمان در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است.

کد خبر 4830854

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمجید تبون الجزایر لیبی ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی لیبی انتقام سخت موشکی دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه روسیه ترکیه برجام لبنان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان