Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:20:31 GMT

کرمانشاه رتبه ۲۵ تورم در کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۴۱۷

کرمانشاه رتبه ۲۵ تورم در کشور را دارد

محسن دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه صحبت‌های استاندار در خصوص تورم کاملاً درست است، اظهار داشت: حوزه معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه باید به صورت جدی روی مسائل و موضوعات تورم و گرانی در بازار ورود پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت تورم در استان کرمانشاه وضعیت بدی نیست، افزود: در یک برهه زمانی استان کرمانشاه از نظر تورم در رتبه اول بود، اما در پایان ۹ ماه سال جاری در رتبه ۲۵ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان داشت: هفت استان نسبت به استان کرمانشاه از نظر قیمت ارزان‌تر است.

وی عنوان کرد: انتظارات استاندار انتظار به جایی است و جلسه‌ای در خصوص تنظیم بازار با حضور معاون اقتصادی استاندار انجام می‌شود.

دارابی با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار به صورت جدی ورود پیدا خواهیم کرد، عنوان کرد: با کمک تعزیرات قیمت‌ها چک و نهایی شده و پس از ابلاغ قیمت‌ها گشت‌های صنعت، معدن و تعزیرات بازار را رصد خواهد کرد و افرادی که آن را رعایت نکند با آنها برخورد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در برخی استان‌های کشور موضوع «بدون برچسب قیمت خرید نکنید» استارت زده شده است و ما نیز به دنبال این هستیم که مجموعه صنوف برچسب قیمت گذاری را عملیاتی کنند و با این کار دغدغه نسبت به تورم حتماً کاهش پیدا خواهد کرد.

این مسئول عنوان کرد: عمده صنوف در استان کرمانشاه برچسب قیمت‌ها را انجام دادند و امید است، بحث «بدون قیمت نخریم» در استان تبدیل به یک مطالبه عمومی شود.

کد خبر 4830865

منبع: مهر

کلیدواژه: نرخ تورم کالاهای اساسی کرمانشاه قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی شهرکرد تعطیلی مدارس بوشهر سیل سیستان و بلوچستان ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی، در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، گفت: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می شود، افزود: یکی از مؤلفه های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

محمدی با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین، «رزان سلوطه» معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت های خوبی در زمینه های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن های موردنیاز، ما را یاری کند.

کد خبر 6093750 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است