Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:34:13 GMT

سد نرماب استان گلستان سال آینده آبگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۷۱۸

سد نرماب استان گلستان سال آینده آبگیری می‌شود

استاندار گلستان گفت: امسال ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب تخصیص یافته و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم از مخزن سد استفاده و آن را آبگیری کنیم. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گالیکش، هادی حق‌شناس عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه باید زیرساخت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود، اظهارداشت: در سال 92 تنها 3 هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود اما در حال حاضر عملیات زهکشی 50 هزار هکتار از اراضی پایان یافته و 40 هزار هکتار دیگر در دست اقدام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دولت برای اجرای طرح زهکشی اراضی شمال استان در شهرستان گمیشان 100 میلیارد تومان ابلاغ کرده که این مبلغ به طور کامل به استان اختصاص پیدا کرده است.

استاندار گلستان با اشاره به افزایش بودجه استان در سالجاری بیان داشت: امسال یکهزار و 200 میلیارد تومان بودجه برای استان پیش‌بینی شده بود که این مبلغ به یکهزار و 900 میلیارد تومان افزایش یافت.

100 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب اختصاص یافتموافقت دولت با اختصاص 1000 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و آبگیری سد نرماب100 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب در استان گلستان اختصاص یافت

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها دارای اولویت بالاتری است، گفت: امسال 130 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب تخصیص یافته و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم از مخزن سد استفاده و آن را آبگیری کنیم.

حق‌شناس در بخش دیگر سخنانش بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاری باید در دستور کار مدیران قرار داشته باشد زیرا این اقدام سبب پیشرفت و توسعه استان خواهدشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان گالیکش برای توسعه اقتصادی گفت: شهرک گلخانه‌ای در بش اویلی مشکلی برای اجرا ندارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند با اطمینان این پروژه را به انجام رساند. علاوه براین بخش قابل توجهی از پارک ملی گلستان در این شهرستان واقع شده که یک سوم تنوع پرندگان ایران، نیمی از تنوع پستانداران کشور و یک هشتم گونه‌های گیاهی ایران را در خود جای داده است و باید بتوانیم از این بستر مناسب با حفظ محیط زیست در مسیر گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی استفاده و زیرساخت‌های گردشگری استفاده کنیم.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام