Web Analytics Made Easy - Statcounter

«روی هادسون» در آستانه دیدار تیمش مقابل سیتی که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید، از پرسشی با این مضمون که وی از گواردیولا و سبک سرمربیگری وی چه چیزی یاد گرفته است، به شدت آزرده خاطر شد.

سرمربی اسبق باشگاه‌های بارسلونا و بایرن مونیخ فوتبال انگلیس را نیز مطابق سلیقه خود منعطف کرده و شکل داده است و به همراه سیتیزن‌ها ۲ بار لیگ برتر جزیره را تصاحب کرده و در این مسیر رکورد بیشترین امتیاز کسب شده را در تاریخ این رقابت‌ها برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، هادسون یکی از معدود سرمربیانی است که توانسته یک امتیاز از مرد اسپانیایی بگیرد؛ تساوی شنبه شب در ادامه پیروزی سه بر ۲ غافلگیرکننده فصل گذشته رقم خورد و علاوه بر این، تیم جنوب لندن زنجیره پیروزی‌های متوالی سیتیزن‌ها را نیز پاره کرد.

تمرکز برخی از حاشیه‌ها و پرسش‌های پیش از نبرد اخیر این ۲ تیم بر سن و سال این ۲ سرمربی معطوف بود.

 گواردیولا به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وی تا ۷۲ سالگی همچنان به سرمربیگری ادامه می‌دهد یا خیر پاسخ داد و هادسون سالخوره با این پرسش مواجه شد: «چه چیزی می‌توانی از همتای خود یعنی گواردیولا بیاموزی؟»

او که در نشست خبری پیش از بازی این پرسش را با جمله «هیچ چیز» پاسخ داده بود، پس از متوقف کردن سیتی از فرصت استفاده کرد تا پاسخ دلخواهش را عرضه کند.

هادسون گفت: بعد از روز گذشته (جمعه) با خودم کلنجار رفتم و از خودم نارحت بودم البته همیشه همین‌طور بودم؛ زمانی که در ۷۲ سالگی با ۴۵ سال سابقه مربیگری از شما می‌پرسند «چه چیزی می‌توانی از مربی های دیگر بیاموزی؟» برایم کمی آزار دهنده است؛ نه اینکه بخواهم به آنها بی‌احترامی کنم یا نه اینکه کار فوق العاده آنها را زیر سوال ببرم.

وی افزود: اما تمام شب را به این موضوع فکر کردم و به جواب ایده آلم رسیدم؛ باید جواب می‌دادم «می‌توانم از گواردیولا باختن را یاد بگیرم.»

برچسب‌ها لیگ برتر لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا منچسترسیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا منچسترسیتی لیگ برتر لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏

به گزارش "ورزش سه"،  لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه 4-0 در هم کوبیده شد اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم 4 امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

لستر اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی 100 امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند. ‏

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر 89 ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد