Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی روز دوشنبه در همایش سراسری اعضای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان اصفهان اظهار داشت: برای تحقق برنامه‌های ششم توسعه و چشم اندازهای ۲۰ ساله، هیچ راهی جز پرداختن جدی به آموزش و پرورش وجود ندارد.

وی بیان کرد: امروز مسائل متعددی در همه سازمان‌ها از جمله آموزش و پرورش وجود دارد اما با اولویت‌بندی برای ایجاد توسعه پایدار باید نگاه جدی به این بخش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: وجود فرمانداران بعنوان رییسان شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و اعضای شوراهای شهر که دغدغه فرهنگی دارند، فرصتی مغتنمی است که باید از آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به فعالیت خیرانِ مدرسه‌ساز که با نهایت عشق در کنار آموزش و پرورش قرار دارند، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه بخوبی بهره‌برداری کنیم.     

رضایی ادامه داد: مدیران شورای آموزش و پرورش باید جسارت مدیریتی داشته باشند و بتوانند مسائل خود را در استان حل و فصل کنند.

به گفته وی، برای تحقق توسعه پایدار استان باید مشکلات مقطعی را رها کنیم و جسارت خود را بالا ببریم و در راستای حل و فصل مسائل آموزش و پرورش بکوشیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: هیچکدام از جلسه‌های استان بویژه جلسه‌های آموزش و پرورش نباید فرمایشی و برای ارائه گزارش برگزار شود و باید برای حل مشکلات مردم و ارائه دستورالعمل‌های اجرایی تلاش شود.

وی اضافه کرد: امروز همه دستگاه‌های اجرایی با مشکلات زیاد در حوزه فعالیت‌های خود مواجهند و هیچ اداره‌ای را نمی‌توان یافت که مساله و مشکلی نداشته باشد.

رضایی تاکید کرد: مسائل استان برای اجرا باید اولویت‌بندی شوند تا بهتر بتوان برای آنها برنامه‌ریزی کرد.  

در پایان این همایش از تعدادی از رییسان شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که در ارزیابی شاخص‌ها، رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند با حضور استاندار اصفهان قدردانی شد. 

 شوراهای آموزش و پرورش به‌منظور بهره‌گیری از مشارکت فعال و هم‌اندیشی خیرین و ظرفیت‌های مردمی و دیگر سازمان‌ها در راستای ارتقای تعلیم و تربیت تشکیل می‌شود.
 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مشتمل بر ۲۲ ماده و ۲۱ تبصره در ۲۶ دی ۱۳۷۲ به تصویب مجلس شورای اسلامی و در ۲۹ دیماه ۱۳۷۲ به تایید شورای نگهبان رسید.

بیش از ۹۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان اصفهان تحصیل می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان استان اصفهان اصفهان شاخص قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی