Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:15:26 GMT

صنایع نوین در استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۷۱۶۱

صنایع نوین در استان قزوین مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه عیسی قبادی معاون اقتصادی روز دوشنبه از دو واحد صنعتی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

استاندار قزوین از مجموعه کارخانجات ریسندگی و بافندگی در شهر صنعتی لیا که سالانه ۴ میلیون مترمربع انواع پارچه فاستونی تولید می‌کند و برای ۷۴۰ نفر شغل ایجاد کرده است بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور از یک واحد تولید خودرو در شهر صنعتی البرز هم دیدن کرد.

این شرکت تولید کننده خودروهای تجاری کامیون، مینی‌بوس و کشنده‌های سبک است که برای ۶۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

جمالی پور در این بزدید اظهار داشت: با وجود واحدهای متعدد تولید قطعات خودرو به نظر می‌رسد این استان ظرفیت تأسیس یک شهرک تخصصی خودرو را دارد.

استاندار قزوین گفت: قطعه سازی و خودرو سازی از صنایع مادر و مهم است که در اشتغال و تولید نقش مهمی دارد و بستر فعالیت این مجموعه‌ها از سال‌ها پیش فراهم شده و در صورت حمایت لازم می‌توانیم قزوین را به قطب قطعه سازی و خودروی سازی هم تبدیل کنیم.

وی در خصوص استقرار واحدهای مدرن در استان هم گفت: صنایع نساجی در صورت بهره مندی از دستگاه‌های مدرن می‌تواند در ردیف صنایع سودآور و پویا باشد و خوشبختانه در این زمینه نیز در استان چند واحد شاخص داریم که توانسته اند در این عرصه موفق عمل کنند.
 

کد خبر 4830906

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین بازدید از پروژه ها قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی شهرکرد تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله نیکو با بیان اینکه یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است، افزود: این میزان اراضی کشاورزی در قالب ۴۹ طرح در سطح استان انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

به گفته وی استان قزوین رتبه ۱۰ در سطح کشور برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را به خود اختصاص داده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین ابیاری تا کنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سنانه نوین ابیاری تجهیز شده است.

نیکو اضافه کرد: تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان ۳ هزار هکتار است که امیدواریم با تأمین بموقع اعتبار بتوان به این هدف دست یافت.

کد خبر 6087945

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو