Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد: فرانسه، آلمان، بلژیک، دانمارک، ایتالیا، یونان، هلند و پرتغال حمایت سیاسی خود را از «مأموریت دریایی به رهبری اروپا» در تنگه هرمز اعلام کرده اند.

اخبار بین الملل- پاریس اواخر سال گذشته و پس از آنکه از پیوستن به ائتلاف دریایی تحت هدایت آمریکا در تنگه هرمز خودداری کرد، تلاش کرد تا یک ائتلاف جایگزین «امنیت دریایی» اروپایی را در خلیج فارس، جایگزین آن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تنش‌ها در خلیج فارس در مه ۲۰۱۹ و پس از آنکه واشنگتن اعلام کرد یک ناوگروه را در منطقه به منظور مقابله با آنچه به ادعا «تهدید ایران علیه منافع آمریکا» می‌نامید، مستقر می‌کند، افزایش یافت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تنگه هرمز ائتلاف دریایی تنگه هرمز خلیج فارس فرانسه ائتلاف دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند