Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حیدری با بیان اینکه همه باید در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنند گفت: نمایشگاه کتاب در صورتی که وسیله ای برای روشنگری و هدایت گری جامعه باشد، جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت الله محسن حیدری» عصر امروز (دوشنبه ۳۰ دی) در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار کرد: جهاد فرهنگی نسبت به جهاد نظامی دارای اهمیت بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سه نمونه جهاد اصغر، اکبر و کبیر وجود دارد اضافه کرد: جهاد نظامی که دارای سر و صدای زیادی است، از جمله  جهادهای اصغر است.

 

وی جهاد کبیر را جهادی همه جانبه دانست که سیاست، اقتصاد و فرهنگ را دربرمی گیرد و برعکسِ جهاد نظامی سر و صدایی ندارد افزود: جهادهای نظامی، اقتصادی و سیاسی در پرتو جهاد فرهنگی تحقق پیدا می کند.

 

آیت الله حیدری برپایی نمایشگاه های کتاب را ضروری دانست و عنوان کرد: همه باید در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنند.

 

وی با تاکید بر ارائه کتاب هایی که سطح دانش علمی، سیاسی و مذهبی افراد را افزایش می دهد بیان کرد: نمایشگاه کتاب در صورتی که وسیله ای برای روشنگری و هدایت گری جامعه باشد، جهاد فی سبیل الله است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کتاب می تواند سبب ارتقای سطح دانش افراد جامعه و به دنبال آن رشد و بالندگی کشور شود، به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص مطالعه اشاره کرد و اذعان داشت: کتاب دشمن جهل و نادانی است و روح آدمی را آرامش می دهد.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیل سیستان و بلوچستان نمایشگاه کتاب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم

سیگار الکترونیکی یا همان ویپ، به دلیل نداشتن بو و خوشبو بودن و استفاده راحت به عنوان جایگزینی برای سیگار و ترک آن استفاده می شود و به گمان مصرف کنندگان عوارضی ندارد یا عوارض خیلی کمی دارد در حالیکه این نوع سیگارها در مواردی مضرات بیشتری از نوع طبیعی آن دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا