Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا پیامک‌های تبلیغاتی با این عنوان که، «دانشجوی گرامی جهت اطلاع از پذیرش بدون آزمون کاردانی تا دکتری با تضمین قبولی در دانشگاه‌های پیام نور با ما تماس بگیرید»، به تلفن‌های همراه ارسال می‌شوند.

برخی افرادی که به این پیامک‌ها جواب مثبت دادند؛  نه تنها قبول نشدند بلکه هزینه‌های زیادی هم پرداخت کرده‌اند که قابل بازگشت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم این موضوع را از معاون آموزشی دانشگاه پیام نور پیگیری کردیم.

مرتضی محسنی، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، بیان کرد: هیچکدام از موسسات که چنین ادعایی می‌کنند، این امکان را ندارند که افراد را بدون آزمون وارد دانشگاه یا موسسات آموزشی کنند. افرادی که تصمیم به شرکت در دانشگاه‌ها یا این موسسات دارند، باید با آزمون  وارد شوند و این به معنی سودجویی برخی از موسسات غیرمجاز است.

 سوالات دانش‌آموزی را در  میز دانش آموزی مطرح کنید

آموزش و پرورشی‌ها می‌گویند؛ تعطیلات زیاد سال تحصیلی جاری باعث شده آنها از برنامه‌های درسیشان عقب بمانند؛ این موضوع عاملی شد تا دوباره ماجرای تغییر تقویم آموزشی بر سر زبان‌ها بیفتد.

محسن حاجی‌زاده، وزیر آموزش و پرورش در این باره، بیان کرد: اگر سال تحصیلی به همین میزان باشد، امکان اجرای برنامه درسی‌مان وجود ندارد زیرا پایان سال تحصیلی در خرداد تعریف شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما یک لایحه‌ای مبنی بر اینکه تعطیلات زمستانی به جای تعطیلات تابستانی باشد، به مجلس ارائه کرده ایم و منتظر هستیم تا این طرح، اجرایی شود.

 سوالات پزشکی را در میز پزشکی مطرح کنید

روی میز دانش آموزی ما نظراتی با این موضوع گذاشته بودید، چرا طرح رتبه‌بندی شامل نیروهای خدماتی آموزش و پرورش نمی‌شود؟ و چرا در طرح رتبه‌بندی، خدماتی‌ها و سرایدارها دیده نشده‌اند؟.

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: طبق قانون ما باید تمام کسانی که در طرح رتبه‌بندی مشاغل معلمان هستند را وارد نظام رتبه‌بندی کنیم اما برای کارکنان اداری و نیروهای خدماتی برنامه مشخصی داریم که در قالب برنامه فوق‌العاده‌های خدماتی کشور پیش‌بینی شد.

 سوالات دانشجویی را در  میز دانشگاه مطرح کنید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر بتوانیم طرح فوق‌العاده را افزایش بدهیم، نیروهای خدماتی و اداری از این مزایا بهره‌مند می‌شوند. امیدواریم هرچه سریعتر مجوزهای لازم داده شود تا این طرح در سال آینده اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان پیام نور تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیئت رئیسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنجشنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است