Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:59:38 GMT

اینتر و توافق با ستاره نیجریه ای چلسی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۷۴۸۰

اینتر و توافق با ستاره نیجریه ای چلسی

ویکتور موسس، ستاره نیجریه ای تحت قرارداد با چلسی در آستانه انتقال به اینتر است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، اینتر هنوز به جز اشلی یانگ موفق به خرید جدیدی در بازار نقل و انتقالات زمستانی نشده، اما سایت گل مدعی شد ویکتور موسس، شاگرد سابق آنتونیو کونته که در حال حاضر به صورت قرضی در فنرباغچه بازی می کند، با اینتر به توافق شخصی دست یافته و به نظر می رسد انتقال او به سن سیرو با مبلغ 10 میلیون یورو به صورت قرضی و بند خرید قطعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی نیز ساعتی قبل تلویحا این انتقال را تایید کرده و مدعی شد ویکتور موسس به چلسی باز می گردد، اما مذاکرات برای جدایی او ادامه دارد و او احتمالا در همین زمستان از چلسی جدا خواهد شد.

 

ویکتور موسس در سیستم 2-5-3 کونته در دوران حضور در چلسی در جناحین عملکرد خوبی داشته و یکی از عوامل قهرمانی این تیم در فصل اول حضور سرمربی ایتالیایی در لیگ برتر بود. از زمان ورود کونته به اینتر، این تیم بازیکنانی چون والنتینو لازارو و کریستیانو بیراگی را نیز در این پست جذب کرده، اما هیچکدام هنوز قادر به برآورده کردن انتظارات کونته نبوده اند. هفته گذشته به نظر می رسد انتقال لئوناردو اسپیناتزولا از رم به اینتر قطعی باشد، اما این مدافع ایتالیایی در تست های پزشکی رد شد و حالا اینتر به عنوان جایگزین برای خرید ویکتور موسس از چلسی به توافق دست یافته است.

چلسی اینتر میلان آنتونیو کونته ویکتور موزز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • نامه ویکتور فرانکل (روانپزشک اتریشی) به معلمین سراسر دنیا (فیلم)
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد