Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی بعد از باخت تیمش برابر ذوب‌آهن از هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: ما در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و توانستیم خوب کار کنیم. نتیجه خوبی هم کسب کرده‌بودیم اما از نیمه دوم شرایط تغییر کرد. ما از نظر بدنی کم آوردیم و در طرف مقابل هم دو بازیکن خارجی ذوب‌آهن خیلی خوب کار کردند و تاثیر گذار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم که در دفاع تمرکز داشته باشیم اما بازیکن موقعیت ۵ ذوب‌آهن در زیر سبد خیلی خوب کار کرد و تمرکز دفاع ما را برهم زد. از طرف دیگر فرصت خوبی برای شوت سه امتیازی حریف ایجاد می‌شد و شوت‌های آنها نیز وارد سبد می‌شد و اختلاف به وجود آمد.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در ادامه گفت: کار کردن با بازیکنان جوان هم لذت دارد و هم سخت است. سه بازیکن شروع کننده ما ۱۸ سال دارند. تجربه زیادی ندارند و در سطح اول بسکتبال بازی نکرده‌اند. جوان‌ها انگیزه دارند اما نوسان آنها زیاد است.

وی افزود: این بازیکنان تحت تاثیر نام بازیکنان یا بازیکنان خارجی قرار می‌گیرند اما می‌بینم که از ابتدای فصل خیلی خوب رشد کرده‌اند و شرایط‌شان بسیار خوب است. قطعا در آینده این بازیکنان می‌توانند در بسکتبال ایران نقش زیادی ایفا کنند.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسکتبال لیگ برتر بسکتبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است