Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه گفت: طرح بهسازی و احداث هفت هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت در این شهرستان تا پایان امسال اجرا می شود.

عباس ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: به‌منظور تأمین برق متقاضیان جدید و پایداری شبکه، طرح احداث و بهینه‌سازی هفت هزار و ۵۲۶ متر شبکه فشار متوسط هوائی در شهرستان سرخه تا پایان امسال به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: احداث چهار هزار و ۶۷۶ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی در اتوبان سرخه- سمنان، خیابان محرم شرقی و روستای امام‌زاده عبدالله و همچنین توسعه دو هزار و ۲۲۶ متر شبکه فشار متوسط هوائی و نصب دو دستگاه ترانس با ظرفیت ۳۵۰ کیلوولت آمپر، از دیگر طرح‌های پیش‌بینی‌شده تا اتمام سال جاری به شمار می‌روند.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه با اشاره به این‌که ۱۸ هزار و ۴۴۸ متر شبکه توزیع برق از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان توسعه‌ یافته است، افزود: بهینه‌سازی هشت هزار و ۲۶۰ متر از این خطوط نیز، ازجمله اقدامات صورت گرفته امسال است.

ربیعی با بیان این‌که ۱۰ ایستگاه هوائی توزیع برق جدید با قدرت یک‌هزار و ۵۵۰ کیلوولت آمپر در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی در شهرستان سرخه نصب شده است، اضافه کرد: احداث پنج هزار و ۸۲ متر کابل خودنگهدار، از دیگر فعالیت‌های انجام شده از فروردین‌ماه سال جاری تا زمان حاضر محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: برای اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی برق‌رسانی در نقاط مختلف شهرستان سرخه، از آغاز سال ۹۸ تاکنون، مبلغ ۳۶ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهسازی مدیریت شبکه توزیع برق عباس ربیعی سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر شاهدیه خبر داد.

اکرم فداکار گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

فداکار با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی