Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری شهرستان دهلران گفت: برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست، می طلبد نظارتی مستمر بر سایت های دفع زباله در سطح شهرستان از سوی دستگاه مرتبط در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، «علی مجلسی» در جلسه کمیته پسماند شهرستان دهلران، اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان دهلران یکی از شهرستان‌های دارای هوای پاک در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: مسئولان محیط زیست باید نظارتی دقیق بر کارخانه‌ها و شرکتهای فعال در شهرستان داشته باشند تا همچنان شاهد هوای پاک در سطح  این شهرستان باشیم.

 

معاون امور عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری شهرستان دهلران افزود: شهرداری‌ باید بر نحوه دفن زباله‌ها در سایت‌های دفن نظارت مستمر داشته باشد تا شاهد آلودگی‌های زیست محیطی نباشیم.

 

مجلسی با اشاره به اینکه شاهد آلودگی و انباشت زباله در حاشیه شهر دهلران هستیم، گفت: رفع مشکلات دفن زباله‌ها و پسماند در حاشیه شهر دهلران، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، دفع درست فاضلاب، لایروبی جداول و جمع آوری زباله‌ها در برخی نقاط حاشیه شهر، باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد و با متخلفان برخورد قانونی شود.

 

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری اظهار  کرد: دهیاران و شهرداران در بخش‌ها و روستاهای سطح شهرستان باید به با نظارت دقیق بر سایت‌های زباله از آلودگی محیط زیست جلوگیری کنند.

 

وی به مشکلات زیست محیطی بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید محیط زیست و جهاد کشاورزی بر موضوع آتش زدن مزارع بعد از برداشت محصول، نظارت جدی داشته باشند تا شاهد آلودگی هوا در منطقه نباشیم.

 

مجلسی تصریح کرد: همه اعضای کمیته پسماند باید در اجرای مصوبات این کمیته به ویژه در خصوص دفن بهداشتی زباله‌ها، رعایت فواصل سایت‌های دفن زباله تا شهر و مکان یابی مناسب در خصوص دفن زباله‌ها توجه جدی داشته باشند.

 

معاون امور عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: اعضای کمیته پسماند شهرستان باید مصوبات کمیته را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مساجد طرح ملی فهما مدیریت پسماند استان ایلام دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از آغاز برداشت محصول گندم از مزارع آبی و دیم شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ جلال یوسفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال زراعی جاری ۶۷ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت محصول گندم اختصاص یافته است که تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن گندم از مزارع برداشت شده، و در مجموع پیش‌بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن داریم.

وی اضافه کرد: ۱۷ مرکز خرید در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان است و همچنین هماهنگی‌های لازم به منظور تأمین سوخت کمباین‌ها و انجام معاینه فنی انجام گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی دهلران ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۰ کمباین در مزارع شهرستان جهت برداشت محصول وجود دارد، هماهنگی‌های لازم برای ورود کمباین‌های به منطقه صورت گرفته است و به زودی در شهرستان مستقر خواهند شد.

یوسفی گفت: با توجه به اینکه نرخ برداشت غلات توسط کمباین از روزهای ابتدای برداشت به کشاورزان و کمباین داران اطلاع رسانی شده است، کشاورزان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به جهاد کشاورزی مراجعه تا از طریق مراجع قانونی و تعزیرات حکومتی برخورد شود.

وی با اشاره به رکورد تاریخی تولید کلزا در شهرستان دهلران، گفت: در سال جاری بیش از ۱۹ هزار تن دانه روغنی از مزارع کلزا برداشت شد که این میزان برداشت در طول تاریخ کشاورزی شهرستان دهلران بی‌سابقه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران تاکید کرد: با توجه به صدمات جبران ناپذیر آتش زدن بقایای محصولات، کشاورزان از سوزاندن کاه و کلش و بقایای گیاهی در مزارع جداً خودداری کنند

کد خبر 747991

دیگر خبرها

  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است