Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین محموله کمک های مردمی شهرستان گچساران، به وسیله موکب «طریق الکربلای» این شهرستان جمع آوری و به مناطق سیل زده اعزام شد.

«محمد رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: این کمکزها که شامل مواد غذایی،زبهداشتی، البسه گرم، پتو و مایحتاج اولیه سیل زدگان بود، با چهار خودرو سبک و سنگین عازم استان سیستان و بلوچستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول موکب طریق الکربلای شهرستان گچساران اظهار داشت: با استقرار اکیپ های اعزامی برق، لوله کشی و آشپزخانه صحرایی، در منطقه چابهار، آمادگی پخت و پز غذای گرم تا ظرفیت شبانه روزی پنج هزار نفر را داریم.

 

رمضانی، با بیان اینکه مساعدت و کمک به هم نوعان در گرفتاری ها در گچساران، ریشه دار و فرهنگ سازی شده، گفت: این موضوع به دوران دفاع مقدس و بانی این امر خیر، مرحوم حاج آقا متقی کاشانی امام جمعه فقید گچساران برمی گردد که پیشرو در کمک به مردم بودند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون مردم در راستای این امر خیر و نیکوکاری بانیان و خادمان خود را تنها نمی گذارند، یادآور شد: همه قشرها به صورت خود جوش، فعال می شوند، همراهی می کنند و هر روز شاهد صحنه های دیدنی از حماسه مردم هستیم.

 

مسئول موکب طریق الکربلای شهرستان گچساران تاکید کرد: با حضور در منطقه سیل زده و راه اندازی آشپزخانه جهت پخت و توزیع غذا و تقدیم به هم وطنان سیل زده، نیاز به مساعدت و کمک های مالی و اقلام مورد نیاز توسط شهروندان عزیز می باشد.

 

رمضانی،افزود: هم وطنان و شهروندان می توانند، با شماره کارت موکب طریق الکربلا 6273811139925496 کمک های خود را واریز کنند و یا با مراجعه به مرکز جمع آوری کمک های مردمی واقع در گچساران، ابتدای خیابان ۱۹ آبان، جنب کیوسک راهنمایی و رانندگی، ایستگاه جمع آوری موکب طریق کربلا تلفن ۰۹۱۷۱۴۰۳۵۵۰ کمک های خود را اهدا کنند.

بر پایه این گزارش، کانون های مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان گچساران در این اقدام خداپسندانه همکاری مستمری دارند.

 

 

 

پایان پیام/

پایان پیام/685

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مساجد طرح ملی فهما پخت غذای گرم برای سیل زدگان کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران

فرماندار شهرستان گچساران از خسارات باران و طوفان به زیرساخت‌های برق، آب و کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب، امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان گچساران، اظهار کرد: طوفان شدید به همراه باران سیل‌آسا شب گذشته در این شهرستان خسارت‌های زیادی را بر جا گذاشته است.

وی افزود: طوفان و باران سیل‌آسای شدید شب گذشته بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی، تأسیسات آب و برق گچساران وارد کرده‌است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران، شرکت نفت و هلال احمر به طور کامل پای کار هستند، گفت: از شب گذشته تاکنون تمامی دستگاه‌ها در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات آب و برق و دیگر اقدامات لازم هستند.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی میزان خسارت وارده بر اثر این طوفان و باران شدید در دست بررسی است.

دیهیمی خوب خاطرنشان کرد: در برخی نقاط شهر پایه‌های برق بر اثر این طوفان افتاده و ترانس‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

کد خبر 750488

دیگر خبرها

  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان