Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برابر کویت به برتری رسید. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی دور دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا تیم ملی کشورمان از ساعت 20:30 برابر کویت، میزبان این مسابقات به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمه نخست این دیدار پایاپای پیش رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 13 بر 13 دست یافتند.
نیمه دوم نیز در حالی آغاز شد که شاگردان حبیبی موفق شدند برابر حریف پیش بیفتند و این برتری را نیز حفظ کردند. سعید حیدری‌راد در این دیدار یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان ایران بود و بارها دروازه ایران را حفظ کرد. بازیکنان ایران فرصت‌های زیادی را نیز در نیمه دوم از دست دادند.
در نهایت این دیدار با نتیجه 28 بر 24 به سود ایران به پایان رسید.

شاگردان حبیبی فردا (سه شنبه) از ساعت 18:30  برابر قطر به میدان می‌روند.
تیم ملی هندبال کشورمان در دور دوم این مسابقات با قطر، کویت و کره جنوبی همگروه است.

هندبالیست‌های کشورمان در مرحله اول نیوزلند را با نتیجه 53 بر 21 شکست داد و برابر بحرین 22 بر 20 متوقف شد و به عنوان تیم دوم از گروه اول صعود کرد.

ذوب‌آهن از سد نیروی زمینی گذشت



انتهای پیام/

R1435/P1361/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هندبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ایران هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه