Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند بروز شدن و بکارگیری دانش فنی جدید در مهندسی عمران منطقه را از رویکردهای اصلی این سازمان در آینده برشمرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، موعود شمخانی عصر امروز در همایش مدلینگ اطلاعات ساختمان ( BIM) اظهار کرد: با توجه به اینکه اساس توسعه در هرمنطقه ای توسعه ی انسانی آن منطقه است، هدف ما در اکثر پروژه های نوین مان چه در چارچوب اجرا و چه در چارچوب آموزش این بوده که سطح علمی مجموعه را ارتقاء دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در قرارداد ما با این پروژه چند کارگاه آموزشی هم گنجانده شده که نخستین کارگاه آن امروز برگزار شد، گفت: همیشه هدف سازمان منطقه آزاد اروند و به طبع آن معاونت عمرانی در رویدادها و پروژه های مختلف ارتقاء سطح علمی و انجام آن رویدادها و پروژه ها بوده است.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: ساختمان اداری، فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند یکی از پروژه هایست که ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه انسانی در آن دیده شده است.

شمخانی در پایان با ابراز امیدواری از به روزتر شدن در تمامی سطوح بیان کرد:  امید می رود تا در تجربه ها و پروژه های در دست اقداممان به لحاظ علمی جهشی رو به جلو را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا، در همایش مدلینگ اطلاعات ساختمان ( BIM) مهدی رعیتی مدیر فنی و امور زیربنایی  دبیرخانه مناطق آزاد، اساتید دانشگاه های تهران و فرودسی مشهد نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشهد معاون مناطق آزاد برنا منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند