Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:03:41 GMT

هندوراس حزب‌الله لبنان را تروریستی اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۸۹۵۲

هندوراس حزب‌الله لبنان را تروریستی اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، «لوئیس سوازو» معاون وزیر امنیت هندوراس روز دوشنبه اعلام کرد که کشورش حزب‌الله لبنان را به عنوان سازمان تروریستی شناسایی و این حزب را در فهرست افراد و نهادهای مرتبط با تروریسم و تامین مالی تروریسم دسته‌بندی می‌کند.

هفته گذشته نیز «آلخاندرو گیاماتئی» رییس جمهوری جدید گواتمالا از احتمال شناسایی حزب‌الله به عنوان سازمان تروریستی گفته و اعلام کرد که سفارت کشورش در فلسطین اشغالی را همچنان در قدس نگاه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدامات با تلاش‌های مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای همراه کردن کشورهای آمریکای جنوبی با سیاست‌های ضدفلسطینی خود همزمان شده است.

پیشتر آرژانتین به عنوان اولین کشور آمریکای لاتین حزب‌الله لبنان را به عنوان گروه تروریستی شناسایی کرد و به دنبال آن، پاراگوئه و کلمبیا نیز دست به اقدام مشابه زدند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که برزیل نیز درحال بررسی اقدام مشابهی علیه حزب‌الله است. شبکه آمریکایی بلومبرگ به نقل از «سه مقام آگاه» گزارش داد که بحث در این باره در بالاترین سطوح دولت برزیل جریان دارد اما از حمایت فراگیر برخوردار نیست.

برچسب‌ها هندوراس حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هندوراس حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی هندوراس حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی