Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه بهابادبا اشاره به اینکه سردار سلیمانی ثابت کرد هرگز دست از مقاومت و روحیه جهادی برنمی‌داریم، گفت: امروز باید مراقب نفوذی‌ها و وطن‌فروشان باشیم و دیپلماسی عزت را از سردار سلیمانی یاد بگیریم.

آیین بزرگداشت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در روستای گرگین‌آباد بهاباد برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، آئین گرامی داشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی دوشنبه‌شب با حضور معاون فرماندار، امام‌جمعه، بخشدار بخش مرکزی، اعضاء شورای اسلامی شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه  سیدالشهدای روستای گرگین‌آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مهدی خدادادی در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: این مجاهد شهید صفات اخلاقی و ویژگی‌های برجسته‌ای داشت که بر اساس روایات ائمه اطهار(ع) به‌عنوان یک مؤمن واقعی باید مورد شناخت قرار بگیرد.

این روحانی برجسته بابیان اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با کفر و تکفیر و استکبار بود، گفت: آن شهید بزرگوار  هیچ‌گاه حرف و عملی را برای خود انجام نمی‌داد و در تمامی کارها همواره رضایت الهی را در نظر می‌گرفت و وعده کاری را می‌داد که می‌توانست انجام دهد.

خدادادی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی الگوی ارزشمند برای جوانان و قهرمانان و تمام اقشار جامعه و از یاران ارزشمند رهبر و انقلاب بود، گفت:  او مرد جهاد و مبارزه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بود و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او درراه اسلام است.

وی با اشاره به اینکه  سردار سلیمانی ثابت کرد هرگز دست از مقاومت و روحیه جهادی برنمی‌داریم افزود: امروز باید مراقب نفوذی‌ها و وطن‌فروشان باشیم و دیپلماسی عزت را از سردار سلیمانی یاد بگیریم.

استاد حوزه علمیه بهاباد یاد و خاطره شهید سقوط هواپیمای اوکراینی دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم و مسئولان بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن تمام اهداف کفر جهانی و ایادی داخلی و خارجی آن‌ها می‌شود و باید روحیه انقلابی حفظ شود.

وی بابیان اینکه غم از دست دادن عزیزان در حادثه هواپیما بسیار سنگین بود ابراز کرد: دشمن از عزم و اراده ملت ایران هراس دارد، مردم از سقوط هواپیمای اوکراینی متأثر شدند اما اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری شور و اشتیاق و وحدت و انسجام مردم را دوچندان کرد.

این کارشناس مذهبی بابیان اینکه امروز عنصر مقاومت معادلات منطقه را بر هم زده است، افزود: امروز ملت‌های محور مقاومت بیش‌ازپیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

روستای گرگین‌آباد در دوران دفاع مقدس 5 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

انتهای پیام/3404

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهید دفاع مقدس قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟