Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی خوزستان گفت:قاتل فراری و اعضای باند یک سرقت مسلحانه در شهرستان خرمشهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در روز ۱۲ آذر امسال در حومه شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی خرمشهر با کار اطلاعاتی اعضای یک باند پنج نفره سرقت مسلحانه را که در اهواز،آبادان،خرمشهر،شادگان اقدام به سرقت مسلحانه می کردند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند، افزود: یکی از سارقان مسلح به هویت(ع- پ) در ادامه تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی در حومه اهواز اعتراف کرد.

سردار عباس زاده گفت: تحقیقات در خصوص سایر سرقت های مسلحانه در حوزه سه شهرستان، شادگان،آبادان، اهواز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت قتل پلیس سرقت سرقت مسلحانه اخبار حوادث فرمانده انتظامی سرقت مسلحانه خوزستان قاتل فراری اعضای باند فیلم عکس شهادت سردار سلیمانی ویدیو ها مرد شهید زندگی تهران آمریکایی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟

همشهری آنلاین - حوادث: در ژوئیه ۲۰۱۸، پلیس پالم بیچ ایتالیا در جریان تیراندازی جاده‌ای منجر به قتل فردی به نام رمبو کلیولند قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که رمبو یکی از تبهکارن ایتالیا است و از سوی رقبای خود به قتل رسیده است.

بر اساس این اطلاعات پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. پلیس پالم بیچ که گروه‌های مافیایی را برای کشف این معما هدف قرار داده بود، به دنبال کشف راز این قتل و شناسایی قاتل یا قاتلان در جریان فعالیت‌ یک گروه تبهکاری به نام «برادمور» در منطقه ساحلی ریویرا قرار گرفت.

پلیس ایتالیا در تحقیقات متوجه شد که این سازمان بیش از یک دهه است در زمینه زورگیری،قتل، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند و اعضای آن را افراد خشن و خطرناک تشکیل داده اند و فعالیت‌های آنها در ساحل ریویرا، وست پالم بیچ صورت می‌گیرد.

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد این باند مخفوف ارتباط گسترده‌ای با اعضای تهبکاری زندان‌ها و مافیای ایتالیا دارد. به گفته پلیس طرز فکر باندها این است که فکر می‌کنند مالک خیابان هستند و می‌توانند هر گونه اعمال غیر قانونی انجام دهند.

بنابراین تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز شد.

پلیس توانست با کمک افراد محلی رد اعضای این باند را در چند منطقه بزند و ۱۱ عضو این باند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کند.

روز سه‌شنبه، ۲۳ آوریل ۲۰۲۴، کاپیتان لارنس پستون از دفتر کلانتر شهرستان پالم اعلام کرد یازده نفر از اعضای این باند بازداشت شدند.

کاپیتان لارنس گفت: ما توانستیم اعضای برخی از خشن ترین افراد را در این شهر دستگیر کنیم و همچنان به دنبال فرد دوازدهم هستیم اما نام او را اعلام نکرد.

کد خبر 846995 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دستگیری حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی