Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حیدر عباس زاده شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود:در پی وقوع یک فقره قتل در روز ۱۲ آذر امسال در حومه شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی خرمشهر با کار اطلاعاتی اعضای یک باند پنج نفره سرقت مسلحانه را که در اهواز،آبادان،خرمشهر،شادگان اقدام به سرقت مسلحانه می کردند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند، افزود: یکی از سارقان مسلح به هویت(ع- پ) در ادامه تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی در حومه اهواز اعتراف کرد.

سردار عباس زاده گفت: تحقیقات در خصوص سایر سرقت های مسلحانه در حوزه سه شهرستان، شادگان،آبادان، اهواز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پلیس آگاهی سرقت فرمانده انتظامی قتل نیروی انتظامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن