Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، کویت میزبان را با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ شکست داد.

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگو با ایسنا و در مورد بازی با کویت گفت: همان‌طور که انتظار می‌رفت بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم. در مرحله دوم فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می‌شود تیم از صعود جا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کویت در این دوره از مسابقات خیلی سرمایه‌گذاری کرده و اردوی طولانی مدت داشته است، مهمتر از همه این‌که از امتیاز میزبانی با حضور انبوه تماشاگران خود برخوردار است.

سرمربی تیم ملی در مورد شمار زیاد هواداران کویتی، گفت: در طول چند سال اخیر مسابقات آسیایی، چنین تعداد زیاد تماشاگر دیده نشده است. در این بازی حمایت تماشاگران کویت کار را برای‌مان سخت‌تر کرد به گونه‌ای که سالن ۶ هزار نفری کویت مملو از جمعیت بود و تعداد زیادی هم خارج از سالن و از طریق تلویزیون بازی را دیدند. در کل بازی بسیار نفس‌گیری بود.

او با بیان این‌که نتیجه بازی با کویت برای تیم ملی اهمیت داشت، تاکید کرد: بازی نوسان زیادی داشت اما در نهایت با نتیجه‌ای خوب تیم کویت را شکست دادیم و باید برای بازی بعد که مقابل قطر است آمادگی لازم را به دست بیاوریم. تیم ما خوب جنگید و به خوبی کار کرد. گاهی بازیکنان می‌خواستند احساسی بازی کنند اما سعی کردند اشتباهات را مخصوصا در لحظات پایانی جمع کنند. در آن لحظات توانستیم بازی را خوب مدیریت و نتیجه بازی را عوض کنیم تا برنده شویم.

حبیبی در مورد مصدومیت سجاد استکی نیز گفت: متاسفانه در نیمه اول آقای سجاد استکی که درد کهنه‌ای از ناحیه عضلات همسترینگ داشت، دچار مشکل شد و نتوانست بازی کند. او سه‌شنبه، اول بهمن برای انجام معاینه به پزشک مراجعه می‌کند اما قطعا در بازی با قطر از او استفاده نمی‌کنیم و در استراحت است. منتظریم تا ببینیم وضعیتش در روز سوم و بازی با کره جنوبی به چه صورتی خواهد بود. سه‌شنبه چند بازیکن را جایگزین می‌کنیم و جلسه‌ای فنی با بازیکنان خواهیم داشت تا هم بازی مقابل کویت را ارزیابی کنیم و هم نقاط ضعف و قوت قطر را بررسی کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال با بیان این‌که امیدوارم بازی خوبی مقابل قطر انجام دهیم، تصریح کرد: این تیم بسیار پرمهره است و در این مسابقات همه رقبای خود را شکست داده است. امیدوارم سه‌شنبه بازی خوبی انجام دهیم. باید از دو بازی آینده مقابل قطر و کره جنوبی حتما به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم تا به عنوان یکی از دو تیم به مرحله بعد صعود کنیم و جواز حضور در جام جهانی را هم به دست بیاوریم.

تیم ملی هندبال مردان ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه‌شنبه(اول بهمن) مقابل قطر به میدان می‌رود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ایران تیم ملی هندبال کویت رقابت های قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت.

در این دیدار که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدى، محمدحسین درخشانى، مهدى کریمى، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.



ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید، اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد.



در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره ۱۱ اخمتزیانوف به گل دوم رسید.



بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.



پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند.



علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.



در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت.



در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها ۵ ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.



در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.



ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه