Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نشست وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای بررسی مسأله به رسمیت شناختن کشور فلسطین برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، نشست مذکور به دعوت وزیر خارجه سابق لوکزامبورگ برگزار خواهد شد.

در این نشست قرار است در مورد مساله شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین، اظهارات مقامات اسرائیلی در مورد الحاق منطقه رود اردن و شمال بحر المیت به اراضی اشغالی و ضرورت اعمال فشار بر این رژیم به منظور موافقت آن با برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری و ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در قدس اشغالی بحث و تبادل نظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز، مسأله شهرک سازی ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، انتقاد کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به دنبال داشته است.

کد خبر 4831036 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا ایران عراق لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ قاسم سلیمانی سوریه روسیه ترکیه برجام لبنان انگلیس ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6087935

دیگر خبرها

  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله