Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:10:00 GMT

تقصیر ایجاد بازار سیاه بر گردن فولاد مبارکه نیست

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۱۴۵

تقصیر ایجاد بازار سیاه بر گردن فولاد مبارکه نیست

عظیمیان درباره تشکیل بازار سیاه فولاد در کشور بر این نکته تاکید داشت که تقصیر ایجاد بازار سیاه بر گردن فولاد مبارکه نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حمید رضا عظیمیان شب گذشته (دوشنبه 30 دی) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به ایجاد بازار سیاه فولاد در کشور درباره تاثیری که سامانه بهین یاب و سامانه فولاد مبارکه در این زمینه داشته است، گفت: هم راستای سامانه بهین یاب شرکت فولاد مبارکه هم سامانه مچینگ دارد که از آن طریق می تواند مصرف کنندگان را شناسایی و تقسیم و توزیع درستی را انجام دهد اما طبق ضوابطی که ستاد تنظیم بازار برایمان وضع کرده فعلا از این سامانه استفاده نمی کنیم و فقط سامانه بهین یاب اقدام به شناسایی متقاضیان این صنعت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل فولاد مبارکه با تصریح این نکته که تقصیر ایجاد بازار سیاه بر گردن فولاد مبارکه نیست درباره میزان تولید اسلب در کشور گفت: برای تأمین نیازهای ارزی و مواد اولیه خود حدود 15 درصد از اسلب تولیدی خود را با اجازه دولت صادر می کنیم.

 

عظیمیان با بیان اینکه 100 تن اسلب به متقاضیان ثبت نام کننده در سایت «بهین یاب» عرضه می شود، گفت: همچنین به 45 تعاونی مختلف اعم از کشاورزی و غیر کشاورزی اسلب می دهیم. این در حالی است که 30 مرکز سرویس سنتر در همه استان ها داریم که نیازهای 20 تا 40 تن را تأمین می کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد بازار سیاه فولاد بازار سیاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود