Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@01:20:15 GMT

۱۰ ویژگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۱۶۱

۱۰ ویژگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

خبرگزاری میزان- نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا با اینکه تلخ و ناگوار بود، اما دشمنان هیچگاه فکر نمی‌کردند این اتفاق بتواند یک انسجام وحدت‌آفرین با این عظمت را در بین مردم کشور و حتی کشور‌های منطقه ایجاد کند که در نوع خود بی‌سابقه است. تاریخ انتشار: 09:46 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۸۶۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس در واکنش به تکاپوی دشمنان نسبت به مراسم تاریخی ملت ایران در تجلیل از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش عنوان کرد: دشمن به هر شیوه‌ای متوسل می‌شود تا حضور میلیونی مردم را که حضوری حداکثری بود کمرنگ جلوه داده و آن را نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرودی حسینی ادامه داد: حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت خواهد کرد که آمریکایی‌ها در طول این ۴۰ سال اخیر به یک اشتباه محاسباتی دچار شده‌اند که بتوانند مردم را ناامید کنند، ولی همواره خودشان ناامید برگشته‌اند و ان‌شاءالله در مراسم ۲۲ بهمن و دوم اسفند خواهیم دید که نقشه شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اقدامات سردار سلیمانی در سد کردن توسعه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی

وی سردار حاج قاسم سلیمانی را یک شخصیت بین‌المللی دانست و افزود: شجاعت، ایثار، گذشت، مردم‌داری، مروّت، اخلاق‌مداری روحیه جهادی و انقلابی و زندگی بسیار ساده و مردمی بخشی از صفاتی است که این شهید بزرگوار داشت و توانست دل‌ها را به خود جذب کرده و مردم را با نگاه‌های سیاسی و اعتقادات مختلف و حتی کسانی که شاید ارادتی به نظام نداشتند را در تشییع پیکر مطهر او به خیابان‌ها آورده و دل آن‌ها را شکسته و عزادار کند.

منبع:فارس
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه اظهار داشت: خلیج فارس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری و در کنار سرزمین و مردم ایران نقطه عطف و مشترک همه مردم و مذاهب است حتی نقطه مشترک ایرانیان و فارسی زبانان است.

استاندار بوشهر افزود: آبراه‌های بین المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بودند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریاها حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: مقرراتی که بر آب‌ها و دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس بروند و امروز می‌بینیم شناورهای ما این تردد را دارند.

محمدی‌زاده بیان داشت: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند، که میر مهنا در ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند این مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری بودند که مقابل آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند اما مردم بوشهر با دست خالی با آنها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد. محمدی‌زاده ابراز داشت: رئیسعلی با رهبری روحانیت جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و با آمریکا که برای پشتیبانی از رژیم بعثی عراق و صدام آمده بود، در خلیج فارس با رشادت شهید نادر مهدوی و دیگر رزمندگان ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

وی افزود: امروز به همت انقلاب اسلامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته است و با هدایت و حمایت‌های رهبری این حلقه‌ها به هم پیوسته شده است و یک پیوستگی جغرافیایی توسط محور مقامت برای حمایت از مظلومیت منطقه شکل گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان را مستهلک کرده است.

کد خبر 6091517

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است